انهدام باند توزیع‌کننده مواد مخدر صنعتی در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از انهدام باند توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامرضا شاهوردی با اعلام این خبر، اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند اطلاعاتی دریافت کردند که افردی در یکی از محلات شهرستان بیرجند اقدام به توزیع مواد مخدر در بین جوانان می‌کنند که با توجه به گزارشات مردمی و نارضایتی شهروندان موضوع بررسی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران طی تحقیقاتی مکان‌های مختلف فعالیت این باند توزیع مواد مخدر را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی سرباند و سه نفر از اعضای این باند را دستگیر و مخفی‌گاه‌های آنان را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در بازرسی از محل های فعالیت سوداگران مرگ، ۵۰۳ گرم هروئین، ۱۴۹ گرم شیشه و ۱۳۰ گرم تریاک بسته‌بندی شده و آماده فروش را کشف کردند.

شاهوردی با بیان اینکه پلیس به‌صورت قاطع با سوداگران مرگ برخورد می‌کند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 10 =