جشنواره رسانه‌ای ابوذر به کار خود پایان داد/ درخشش ۳ خبرنگار خبرگزاری فارس

نخستین جشنواره ابوذر امروز به کار خود پایان داد و در این میان، سه تن از خبرنگاران خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی حائز مقام برتر شدند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سجاد رضایی ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: بسیج رسانه در پنج عرصه رصد، تولید، سواد رسانه‌ای، فناوری و استارتاپ و شبکه‌سازی فعالیت خود را از سال ۹۷ آغاز کرده است.

وی از برگزاری ۵۰۰ نفر ساعت آموزش سواد رسانه‌ای به‌‍صورت مجازی و آنلاین خبر داد و بیان داشت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ اثر هنری و گرافیکی در مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال استان منتشر شده است.

مسؤول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های مختلف در حوزه آسیب‌های اجتماعی و تولیدات موشن‌گرافی طی ایام سال، مطرح کرد: همچنین از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ عملیات مشترک کشوری و استانی در حوزه تولید و انتشار انجام و دو میلیون محتوا در توییتر و سه میلیون محتوا در اینستاگرام تولید شده است.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش سواد رسانه‌ای در استان برگزار شده، مطرح کرد: عرصه فضای مجازی توپخانه دشمن به سمت ذهن و افکار مردم است لذا باید خطوط جبهه فضای مجازی را بشناسیم اما متأسفانه برخی از مسؤولان درک عمیقی از این جبهه ندارد.

وی به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اشاره و عنوان کرد: این جشنواره با محورهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی و موضوعات آزاد اجتماعی برگزار شده است.

مسؤول بسیج رسانه خراسان‌جنوبی از ارسال ۱۵۳اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر و گزارش تلویزیونی خبر داد و گفت: این آثار ارزیابی و داوری شده و از برگزیدگان تجلیل شد.

گفتنی است؛ نخستین جشنواره ابوذر  امروز به کار خود پایان داد و در این میان، سه تن از خبرنگاران خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی حائز مقام برتر شدند.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =