مکتب «حاج‌قاسم» همه را زیر پرچم مقاومت جمع کرد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها را سربازان خط مقدم مقابله با استکبار دانست و گفت: فضای مجازی نباید تحت تأثیر موج‌ها قرار گیرد و باید راستی‌آزمایی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی و اختتامیه جشنواره ابوذر،  با اشاره به اینکه مردم ایران در مراسمات سردار سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: فرهنگ مکتب حاج قاسم سلیمانی باید تبیین و معرفی شود.   

وی بیان داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی اتحاد همه اقوام و گرایش‌ها در مقابل استکبار را رقم زد و لشکر حیدریون، فاطمیون، علویون و زینبیون در کشورهای مختلف تشکیل شد و این مکتب حاج قاسم است که همه را زیر پرچم جبهه مقاومت جمع کرد.   

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)  خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ملت ایران شجاعانه پای نظام، انقلاب، آرمان‌ها و مردان بزرگ ایستاده‌اند، تصریح کرد: مردم با حضور میلیونی خود در  مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی نشان دادند جبهه مقاومت زنده است. 

قاسمی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها را سربازان خط مقدم مقابله با استکبار دانست و بیان داشت: فضای مجازی نباید تحت تأثیر موج‌ها قرار گیرد و باید راستی‌آزمایی انجام شود.  

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان، مطرح کرد: امروز در جبهه جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داریم اما در نهایت آن چیزی که سرنوشت ملت‌ها را تعیین می‌کند، جنگ فرهنگی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به در پیش رو بودن سال جدید و انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، تبیین کرد: در ایام نوروز که شاهد ورود مسافران به خراسان‌جنوبی هستیم انتظار است در فضای مجازی و حقیقی نشر امر به معروف و نهی از منکر  و فرهنگ عمومی اسلامی انجام شود. 

قاسمی مسئله انتخابات را قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی دانست تصریح کرد: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب در ۳۴ انتخابات حاضر شدند.

وی عنوان کرد: اصل شرکت مردم در انتخابات براساس علاقه به کاندیداها است و باید نهایت تلاش خود را برای اینکه مردم از حق خودشان برای انتخاب نماینده مجلس استفاده کنند داشته باشیم. 

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هجده =