غربی‌ها به اسم آزادی به جایگاه حقیقی زنان خیانت کردند/ توافق کاندیداها حول اصول انقلاب باشد

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ایدئولوژی غربی به اسم آزادی نسبت به جایگاه حقیقی و والای زنان جامعه خیانت کرده است که در طول تاریخ فراموش‌نشدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بانوان جامعه اسلامی باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) از مکتب ایشان درس تقوا، عصمت و طهارت روح بیاموزند.

وی افزود: ایدئولوژی غربی به اسم آزادی نسبت به جایگاه حقیقی و والای زنان جامعه خیانت کرده است که در طول تاریخ فراموش‌نشدنی نیست.

امام جمعه موقت بیرجند تصریح کرد: متاسفانه برخی از بانوان تحت تأثیر همین  خیانت غربی‌ها عزت خود را در بی‌حجابی و بدحجابی می‌بینند در حالی که باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

نوفرستی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان داشت: شکوه حضور مردم ۲۲ بهمن امسال را به فجر سلیمانی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه شهادت حاج‌قاسم اتحاد قلبی میان ایران و عراق را بیش از پیش برجسته کرد، ادامه داد: انتقام سخت جبهه مقاومت اتحاد برای جمع کردن بساط آمریکایی‌ها از منطقه  و اخراج این تروریست‌ها از خاورمیانه خواهد بود.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: شخصی باید به عنوان نماینده‌ ما به مجلس برود که مصداق صفات امامین انقلاب و شهدا باشد.

نوفرستی اضافه کرد: اگر نامزدهای حاضر در عرصه رقابت انتخاباتی، سخنانی بر زبان بیاورند که تضعیف‌کننده انقلاب و اسلام باشد مغضوب پیامبر(ص) و شهدا هستند.

وی با بیان اینکه شرط توافق کاندیداهای در انتخابات باید حول اصول انقلاب باشد، تأکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند عنوان داشت: مردم ولایتمدار خراسان‌جنوبی در این سال‌ها حضور پرشوری در انتخابات داشتند. 

مختاری تأکید کرد: انتخاب اصلح تکلیف است و کسانی که مردم را دعوت به عدم حضور در انتخابات می‌کنند خواسته یا ناخواسته در صف دشمنان هستند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج/ر

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =