کمک ۱۱ میلیاردی مردم خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اعلام واریز ۱۱ میلیارد ریال کمک‌های نقدی مردمی به حساب جمعیت هلال‌احمر برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، گفت: خراسان‌جنوبی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی جایگاه پنجم در کمک به سیل‌زدگان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، محمدرحیم شهریاری با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و همدلی مردم جهت تسکین آلام سیل‌زدگان، اظهار داشت: به‌دنبال وقوع سیل مخرب در سیستان و بلوچستان، هلال‌احمر در راستای کمک به آسیب‌دیدگان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده است.

وی نقش مردم استان در کمک به هموطنان آسیب‌دیده در بلایای طبیعی را همواره پر رنگ و مؤثر توصیف کرد و بیان داشت: کمک‌های نقدی خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان حدود ۱۱ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی بیان داشت: خوشبختانه مردم خراسان‌جنوبی مانند دیگر صحنه‌ها، در کمک به سیل‌زدگان پیشتاز بوده و تاکنون اقلام زیادی از طریق جمعیت هلال‌احمر استان را راهی مناطق سیل‌زده کردند.

شهریاری با بیان اینکه خراسان‌جنوبی رتبه پنجم استان‌های کشور در ارسال کمک‌ها را به خود اختصاص داده، اضافه کرد: استان خراسان‌جنوبی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی بعد از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، اصفهان و فارس جایگاه پنجم در کمک به سیل‌زدگان را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه بیش از سه درصد از کل کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده توسط هلال‌احمر در کشور متعلق به خراسان‌جنوبی بوده، عنوان کرد: شعب و خانه‌های هلال‌احمر در سراسر خراسان‌جنوبی همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی شهروندان برای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اضافه کرد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا ۹۲۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۹ IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران، شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * از راه‌های قانونی کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال‌احمر می‌باشد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =