اخبار ورزشی | نایب قهرمانی تکواندوکاران بیرجندی/ شکست ۰۴ بیرجند در لیگ برتر فوتبال

دختران تکواندوکار دانشگاه بیرجند با کسب شش نشان رنگی بر سکوی سوم تیمی مسابقات مؤسسات آموزش عالی منطقه ۹ کشور ایستاد و فوتبالیست‌های بیرجندی در رقابت‌های مناطق کشور به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات قهرمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دانشجویان دختر منطقه ۹ کشور تکواندوکاران خراسان‌جنوبی در بجنورد خوش درخشیدند.

در این ماراتن منطقه‌ای تیم تکواندو دختران دانشجوی دانشگاه بیرجند یک مدال طلا، سه نشان نقره و دو گردن‌آویز برنز با مربیگری فاطمه بزرگ و یاری بر سکوی سوم تیمی رقابت‌ها ایستاد.

در بخش انفرادی مسابقات تکواندوی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دانشجویان دختر منطقه ۹ کشور غزاله یزدان‌پناه در وزن پنجم بر سکوی قهرمانی ایستاد، زهرا محبتی در وزن سوم، آرزو خردپیشه در وزن هفتم و مهلا برزگران نشان نقره را از آن خود کردند و  فائزه نبی‌زاده در وزن ششم موفق به کسب مقام سوم شد.

باخت ۰۴ بیرجند در مقابل جوان‌نوین ساری

در دهمین هفته مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور نماینده خراسان‌جنوبی در یک بازی خانگی متحمل شکست شد.

فوتبال مرکز آموزش ۰۴ امام رضا(ع) بیرجند عصر امروز در زمین چمن طبیعی استادیوم آزادی میزبان تیم جوان‌نوین ساری بود که بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

نماینده خراسان‌جنوبی در گروه الف لیگ دسته ۳ فوتبال باشگاه‌های کشور از مجموع ۹ بازی و کسب ۱۱ امتیاز رتبه ششم جدول را با خود اختصاص داده است، تیم ویستاتوربین تهران با ۲۱ امتیاز در صدر جدول و نگین سناباد مشهد با دو امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

صعود فوتبالیست‌های خراسان‌جنوبی به دور دوم مسابقات

در مسابقات فوتبال مناطق کشور نماینده‌های خراسان‌جنوبی با درخشش خوبی که داشتند شگفتی‌ساز شدند.

تیم فوتبال شاهین بیرجند در رده نوجوانان این ماراتن ملی در دومین بازی خود با نتیجه ۲ بر صفر حریف اصفهانی خود را شکست داد و در رده دوم رقابت‌ها قرار گرفت و شانس صعود بعدی مسابقات را دارد.

در مسابقات فوتبال رده‌های پایه مناطق کشور نیز تیم زیر ۱۷ سال پیشگامان بیرجند در صدر گروه گرفت و به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

تیم فوتبال پیروزی بیرجند نیز در رده نوجوانان این رویداد ورزش ملی با دو برد، در مقابل حریفان خود با تفاضل گل در جایگاه دوم جدول قرار دارد که شانس اول صعود به مرحله بعد را دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هجده =