«کرونا» برگزاری رویدادهای ورزشی را لغو کرد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اهمیت به حفظ سلامت ورزشکاران، دست‌اندرکاران و تماشاچیان از پنجم تا ۱۵ اسفندماه ۹۸ برگزاری کلیه مسابقات ورزشی لغو می‌شود.

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس «کرونا» و اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران، دست‌اندرکاران، تماشاگران و با عنایت به حاکم شدن شرایط جدید برگزاری کلیه مسابقات ورزشی لغو می‌گردد.

وی با اشاره به ابلاغیه فدراسیون پزشکی و ورزشی مبنی بر ملغی‌شدن مسابقات کشوری، افزود: به رؤسای هیئات ورزشی توصیه شده از پنجم تا ۱۵ اسفندماه جاری با هماهنگی فدراسیون‌های ذیربط از برگزاری هرگونه رویداد ورزشی در تمام رده‌های سنی خودداری نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: رقابت‌های لیگ دسته یک و دو کشور انجام نمی‌شود و سایر مسابقات لیگ‌ها نیز بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

عزیزی یادآور شد: ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش پیرو دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در ورزش راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: دیدار تیم هندبال زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی و خیبر اراک از سری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور نیز به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

عزیزی عنوان کرد: تیم‌های هندبال زغال‌سنگ طبس خراسان‌جنوبی و خیبر قرار بود ساعت ۱۶ دوشنبه پنجم اسفندماه برگزار شود که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا لغو و به زمان دیگری موکول گردید.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + ده =