پرونده مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی بسته شد/ رقابت ۲۱۴۵ ورزشکار

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در دومین دوره از مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان دو هزار ۱۴۵ ورزشکار خواهر و برادر در ۱۵ رشته ورزشی و در قالب۱۹۲ تیم به رقابت پرداختند.

صالحه غلامی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده دومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با شعار «کارمند فعال- ایران فعال» با معرفی برترین‌ها در بیرجند بسته شد.

وی افزود: این رویداد ورزشی با شرکت دو هزار ۱۴۵ ورزشکار آقا و خانم در ۱۵ رشته ورزشی و در قالب ۱۹۲ تیم از پنجم دی‌ماه آغاز و به‌مدت ۶۰ روز ادامه یافت.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در مسابقات فوتسال آقایان ۲۶ تیم به‌رقابت پرداختند که آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و صدا و سیما حائز رتبه‌های برتر شدند.

غلامی‌مقدم با اشاره به ۱۴ تیم در بخش آقایان و ۱۰ تیم در بخش بانوان رقابت‌های والیبال کارکنان خراسان‌جنوبی، یادآور شد: در بخش آقایان تیم‌های شهرداری بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری و در بخش بانوان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و تأمین اجتماعی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در مسابقات بدمینتون ۱۷ تیم به‌رقابت پرداختند، گفت: در بخش آقایان آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی، دانشگاه بیرجند و در بخش بانوان اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش بیرجند و دانشگاه بیرجند مقام‌های برتر را به‌دست آوردند.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به رقابت ۵۳ بدمینتون‌باز آقا و خانم در بخش انفرادی مسابقات، افزود: در بخش آقایان مهدی تابعی، امیر چهاردهی، محسن محمدنیا و در بخش بانوان مریم فرخی، سمانه بنی‌اسدی و مریم دانش رتبه‌های برتر را اخذ کردند.

غلامی‌مقدم از رقابت ۲۳ تیم در مسابقات تنیس‌روی‌میز خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش آقایان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت‌گاز و مخابرات و در بخش بانوان آموزش و پرورش بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه بیرجند و بانک صادرت بر سکوی برتری ایستادند.

وی با اشاره به شرکت ۱۶۲ تنیسور باز آقا و خانم در بخش انفرادی مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی، گفت: مصطفی سیرجانی، محمدرضا عباسپور، محسن رمضانی‌درح و در بخش بانوان فاطمه ثارالهی، ملیحه راستی و محبوبه ثاقینی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در مسابقات طناب‌کشی این دوره از رقابت‌ها ۲۸ تیم شرکت داشتند که در بخش آقایان راه و شهرسازی، امور مالیاتی و اداره‌کل گمرکات و در بخش بانوان آب منطقه‌ای، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

غلامی‌مقدم با بیان اینکه در مسابقات دارت ۵۴ تیم به‌رقابت پرداختند، یادآور شد: در بخش آقایان آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیرجند و در بخش بانوان اقتصاد و دارایی، دانشگاه بیرجند، بیمه سلامت و تأمین اجتماعی حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی از رقابت ۳۸۰ بانو و آقای دارتر کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: امیر مداح، مجتبی فروتن، مهدی سمویی، مهدی تفکر و در بخش بانوان فهیمه زارعی، بتول داوری، لیلا میری و زهرا موسوی‌فرد مقام‌های برتر را به‌دست آوردند.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به رقابت ۷۵ آقا وخانم در مسابقات آمادگی جسمانی رده‌های سنی ۲۹ تا ۵۰ سال، عنوان کرد: در بخش آقایان محمد رازی، احمد احمدی، حمید سیف‌الهی، عباس صابری، علی کرمانی و در بخش بانوان فرزانه حاجی‌زاده، فاطمه‌زهرا اخلاقی، تکتم خراشادیزاده، زهرا انحیری، زهرا پارسا، شعله قلاسی بر سکوی قهرمانی رقابت‌ها ایستادند.

غلامی‌مقدم با بیان اینکه در مسابقات شنای(۵۰ متر و ۲۵ متر آزاد، ۵۰ متر و ۲۵ متر قورباغه) رده‌های سنی ۲۹ تا ۵۰ سال آقایان ۵۵ نفر شرکت داشتند، گفت: محمدحسین محمودی، ابوالحسن احمدی، ابوذر اکبری، مرتضی عراقی، غلامرضا فعال، هادی سریر، محمد رحمتی، سیدمصطفی سیادت، سیدمجتبی حسنی، مهدی ریحانی، سعید ابراهیم‌زاده و عبدالرضا رضایی حائز مقام قهرمانی رقابت‌ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات شنای (۵۰ متر آزاد و قورباغه، ۲۵ متر آزاد و قورباغه) بانوان رده سنی ۲۹ تا ۵۹ سال خراسان‌جنوبی ملک‌شیوا کاظمی، سمانه بنی‌اسدی، سیده‌فاطمه سیادت، نیلوفر ملکی، فاطمه خسروی، حمیده مرکی، مریم زربان، بی‌بی‌مریم حسینی، شعله قلاسی، محبوبه اعتصامی، سیده‌عذرا میرکاظمی و مریم باقری به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافتند.

گفتنی‌است؛ در مراسم اختتامیه دومین‌دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی از نفرات و تیم‌های برتر با حضور مسؤولان کشوری و استانی تجلیل می‌شود و برترین‌ها نیز به نمایندگی از استان در رقابت‌های کشوری حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 4 =