تشکیل ۲ پرونده تخلف عرضه ماسک و دستکش در خراسان‌جنوبی

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از تشکیل دو پرونده تخلف در زمینه عرضه نکردن ماسک و دستکش در خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سازمان صمت خراسان‌جنوبی، داوود شهرکی اظهار داشت: در راستای اجرای نظارت بر عرضه محصولات شوینده، ضدعفونی و بهداشتی در سطح استان، در بازرسی به‌عمل آمده از انبار یک واحد صنفی کالای طب در مرکز استان و در بازرسی از یک داروخانه در یکی از شهرستان‌ها تعداد سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و تعداد ۹ هزار و ۳۰۰ دستکش کشف شد که به‌علت اخفاء و امتناع از عرضه دو پرونده تخلف برای این داروخانه ها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این پرونده های تخلف به ارزش ۵۷ میلیون و ۹۳۱ هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است، بیان داشت: در حال حاضر گشت‌های مشترک و بازرسی‌ها به‌منظور نظارت بر داروخانه‌ها و مراکز عرضه اقلام پزشکی برای عرضه و فروش ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده ادامه دارد.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با محتکران و گران‌فروشان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سطح استان برخورد می‌شود، افزود: تولید این محصولات با حداکثر ظرفیت در دستور کار واحدهای تولیدی سراسر کشور است.

شهرکی در پایان از شهروندان درخواست کرد از خرید غیرضروری و بیش از حد نیاز مواد ضدعفونی و محصولات بهداشتی و شوینده خودداری کنند و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =