تأمین میوه شب عید در خراسان‌جنوبی/ ۱۱۰۰ تن سیب و پرتقال در شبکه توزیع قرار می‌گیرد

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی از ذخیره‌سازی و توزیع یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: این میوه شامل ۶۵۰ تن پرتقال و ۴۵۰ تن سیب است که در سطح استان توزیع می‌شود.

داوود شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در راستای تنظیم بازار توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در سطح استان آغاز می‌شود که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمامی شهرستان‌های استان در مکان‌های تعیین شده توزیع میوه شب عید انجام خواهد شد.

وی از ذخیره‌سازی و توزیع یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: این میوه شامل ۶۵۰ تن پرتقال شمال و جنوب و ۴۵۰ تن سیب زرد و قرمز است که در سطح استان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به قیمت میوه‌های توزیعی در غرفه‌های عرضه میوه، اعلام کرد: قیمت این میوه‌ها با تصویب کمیسیون تنظیم بازار در روز‌های آینده تعیین خواهد شد.

شهرکی با اعلام اینکه بسته‌بندی‌های میوه امسال در حجم کمتر و در ورزن‌های شش تا ۱۰ کیلوگرم به مردم عرضه خواهد شد، تبیین کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در این حوزه بر عرضه میوه و اقلام شب عید در مراکز توزیع نظارت خواهند کرد.

وی از توزیع ۸۰ تن گوشت منجمد برزیلی با قیمت ۴۰ هزار تومان خبر داد و بیان داشت: از این میزان، ۵۰ تن در اختیار شهرستان‌ها و ۳۰ تن در اختیار ادارات و فروشگاه‌های قرار گرفته و در مرحله بعد توزیع برای مردم در بیرجند انجام می‌شود.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی همچنین از توزیع یک هزار و ۲۲۵ تن برنج پاکستانی با قیمت هر کیسه ۱۰ کیلو گرمی ۸۹ هزار تومان و عرضه ۴۱۶ تن شکر در استان خبر داد و مطرح کرد: برپایی نمایشگاه بهاره در بیرجند بر اساس تصمیم‌گیری‌ مسؤولان با توجه به لزوم حضور نیافتن مردم در مکان‌های عمومی و شلوغ لغو گردید.

شهرکی با اعلام اینکه قیمت هر کیلوگرم گوشت تازه گوسفندی لاشه به قیمت ۷۵ هزار تومان و ران و سردست به قیمت ۸۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف مشهود از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم عرضه صحیح کالا، احتکار، عدم صدور فاکتور خرید و سایر تخلفات را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =