صدور ۱۱۴ مجوز تأسیس باشگاه ورزشی در خراسان‌جنوبی

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در سال ۹۸ تعداد ۱۱۴ مجوز باشگاه ورزشی بخش خصوصی در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

امین لطفیان‌دلوئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در راستای حمایت از بخش خصوصی و ترویج سلامتی اقشار جامعه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی سیاست‌های تسهیل‌کننده‌ای را برای صدور مجوز فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی اعمال می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۱۴ مجوز باشگاه ورزشی بخش خصوصی در کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌های خراسان‌جنوبی صادر شده است.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از تعداد ۱۱۴ مجوز صادره باشگاه‌های ورزشی خصوصی استان در سال جاری ۲۰ مجوز ویژه بانوان، ۱۵ مورد ویژه آقایان و مابقی مشترک ببن بانوان و آقایان بوده است.

لطفیان‌دلوئی یادآور شد: در سال ۹۸ تعداد ۹ مجوز باشگاه ورزشی بخش خصوصی موافقت اصولی برای احداث مکان ورزشی، ۶۰ مجوز تأسیس و ۴۵ نیز مجوز تمدید و تغییر صادر شده است.

وی با اشاره به صدور ۳۵ مورد مجوز کمیسیون ماده پنج اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی برای تأسیس باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی در سال ۹۷، خاطرنشان کرد: تعداد صدور مجوز تأسیس باشگاه در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته از ۳۰۰ درصد رشد برخوردار است.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: تعداد ۲۱۶ باشگاه ورزشی در خراسان‌جنوبی فعال دارد که این تعداد ۲۲ باشگاه در اختیار بانوان می‌باشد.

لطفیان‌دلوئی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت‌ و کمک‌های فنی و اعتباری باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی به‌منظور دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی می‌شوند.

وی بیشترین باشگاه‌های فعال ورزشی بخش خصوصی را در رشته بدن‌سازی و پرورش اندام اعلام کرد و افزود: باشگاه‌های بیلیارد و پنت‌بال در اقلیت می‌باشند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =