تحول در فرآیند تعلیم و تربیت لازمه «جهش تولید» است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: مدیریت هوشمند و تحول در فرآیند تعلیم و تربیت دو بال مهم در راستای تحقق منویات رهبری در تحقق جهش تولید در زمینه علم و دانش است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی واقعی طهر امروز در جمع معاونین این اداره‌کل، ضمن بررسی آخرین اقدامات در خصوص پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس، اظهار داشت: جهش تولید در آموزش و پرورش  به معنی تحول در شیوه‌ها و فرایندهای  تعلیم و تربیت است.

وی تربیت انسان‌های کارآمد و با مهارت در طراز انقلاب را نتیجه جهش تولید در آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: آنچه در نظام تعلیم و تربیت، به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده سرمایه انسانی و اجتماعی، باید مورد توجه قرار گیرد، تربیت نسلی مؤمن، توانمند و خلاق است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تغییر ذائقه دانش‌آموز از حافظه‌محوری به سمت مهارت‌محوری را نخستین قدم در مسیر تحقق جهش تولید در مسیر علم و دانش دانست و عنوان کرد: آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در راستای فراهم‌سازی، کشف و پرورش استعدادها و قابلیت‌های نیروی انسانی توانمند رویکردهایی برای خود تعریف کرده تا براساس الگویی مشخص و به‌دور از سلیقه‌گرایی در مسیر تحقق منویات رهبری در زمینه  جهش تولید علم و دانش استان گام‌های مؤثری بردارد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =