بهبود ۳۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه آمار مبتلایان کرونا در استان به ۴۱۸ نفر افزایش یافته است، گفت: از این تعداد ۳۴۸ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شده که از این تعداد ۵۰ مورد منفی و سه مورد مثبت بوده است.

وی بیان داشت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان‌جنوبی با شناسایی سه مورد جدید در ساعت گذشته به ۴۱۸ نفر رسید که از این تعداد هشت مورد افراد سرپایی و سه نفر هم از بیماران بستری در بیمارستان‌ها بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: تاکنون از یک هزار و ۵۹۲ آزمایش انجام شده در استان، نتیجه آزمایش ۴۱۸ نفر مثبت شد که از این تعداد ۳۴۸ بیمار ترخیص، ۳۱ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند.

مهدی‌زاده مطرح کرد: در ۲۴ساعت گذشته، یک مورد فوتی نیز در استان داشتیم که بدین ترتیب آمار کل متوفیان کرونا در استان به ۳۹ نفر افزایش یافته است.

وی به تفکیک آمار شهرستان‌ها پرداخت و عنوان کرد: از مجموع مبتلایان ۳۵ نفر در زیرکوه، ۹ نفر در درمیان، چهار نفر در نهبندان، هفت نفر در سربیشه، ۱۲۱ نفر در بیرجند، ۵۲ نفر در قاین، سه نفر در خوسف، ۲۱ نفر در سرایان، ۲۳ نفر در فردوس، ۱۹ نفر در بشرویه و ۱۲۴ نفر در طبس هستند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =