«مؤمنانه بودن» مهم‌ترین زاویه رزمایش مواسات است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: رزمایش مواسات، یک رزمایشی است که عکس‌العمل آن روان دشمن را خورد می‌کند و همچنین این رزمایش دارای زوایای ناشناخته‌ای است و آن در مؤمنانه بودن آن است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با دیدار با اعضای ستاد استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در طول تاریخ و همچنین در زمان معاصر، موانعی ایجاد شده تا ما رمزهای مؤمنانه و رمزهای انسانی را کمتر متوجه شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم، بیان داشت: ظاهر کرونا و دیگر بیماری‌ها، حوادث تلخ و ناگوار است اما باطن آن هم برای این مردم و سازمان‌هایی که در این جهت خدمت می‌کنند، بسیار خیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: رزمایش مواسات، یک رزمایشی است که عکس‌العمل آن روان دشمن را خورد می‌کند و همچنین این رزمایش دارای زوایای ناشناخته‌ای است و آن در مؤمنانه بودن آن است.

آیت‌الله عبادی خطاب به اعضای ستاد استانی قرارگاه مواسات و کمک مؤمنانه با تأکید بر اینکه کاری که شما انجام می‌دهید زوایای بسیاری دارد اما مهم‌ترین زاویه آن، زاویه مواسات و مؤمنانه بودن آن است، افزود: خداوند را شکر کنید زیرا به شما توفیقی عنایت کرده تا در یک چرخه و زنجیره‌ای که زوایای مختلفی دارد، برای رضای خدا کار کنید.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات قرارگاه مواسات از یک بعد یک مسئله اقتصادی است و از بعدی دیگر کمک به مسئله بهداشت است، زیرا زمینه‌هایی فراهم می‌شود که مردم در اجرای مقررات بهداشتی صبور باشند و در عین حال یک مسئله اجتماعی هم است و بالاتر از این‌ها موضوع فرهنگی و فرهنگ‌سازی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تبیین کرد: این اقداماتی که انجام می‌گیرد، همه مقدمه است تا بیش از پیش مورد عنایت پروردگار قرار بگیرید و دردها دوا و دشمن نیز خار و ذلیل گردد.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =