آخرین وضعیت ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود ساخت پنج هزار مسکن محرومین سهمیه بنیاد مسکن تا خردادماه امسال به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از خوسف، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مسکن محرومان شهرستان خوسف، با بیان اینکه در شورای فنی استان تأکید شده هیچ پروژه عمرانی نباید تعطیل شود، اظهار داشت: هیچ محدودیتی در ستاد ملی مقابله با کرونا برای اجرای پروژه‌های عمرانی لحاظ نشده و پیمانکاران باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار خود را ادامه دهند.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی باید با جدیت دنبال شود، بیان داشت: قبل از اتمام سال مالی سال ۹۸، منابع مالی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی است باید با قوت و جدیت برای اجرای پروژه‌ها، هزینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در استان، تبیین کرد: از این میزان سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پنج هزار واحد و سهمیه کمیته امداد استان نیز پنج هزار واحد مسکونی بوده است.

میرجعفریان به ساخت پنج هزار واحد مسکن محرومان سهمیه بنیاد مسکن انقلاب خراسان‌جنوبی، تشریح کرد: از این تعداد دو هزار واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و و مابقی در مرحله اسکلت، سفت‌کاری و نازک‌کاری است که به همت متقاضیان و همکاری بنیاد مسکن تا خردادماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.        

وی با اشاره به سهمیه پنج هزار واحدی کمیته امداد استان، تبیین کرد: تعدادی از واحدها به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز در مردادماه سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیانی که از فردا عملیات ساخت و ساز مسکن خود را دوباره آغاز کنند با تأیید فرمانداری‌ها، تسهیلات بلاعوض آن‌ها توسط بنیاد مسکن آزاد می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =