ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای خراسان‌جنوبی در مشهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای خراسان‌جنوبی در مشهد مقدس استفاده کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه بررسی راهکارها جهت تکمیل زائرسرای خراسان‌جنوبی در مشهد مقدس با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر تسهیل و زمینه‌سازی برای زیارت اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: امیدواریم در امر خداپسندانه احداث زائرسرا توفیق پیدا کنیم.

وی افزود: طی دو هفته اخیر، مقدمات قانونی کار فراهم شده و اکنون در میدان اجرا هستیم و برای پیشبرد امور باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: باید کمیته‌های مربوطه با عضویت نهادهای دولتی و انقلابی تشکیل شده و در ابتدای هر جلسه مشکلات و نواقص را گزارش کنند تا هماهنگی‌های لازم در خصوص رفع آن صورت پذیرد. 

میرجعفریان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌ و همکاری اوقاف، خیرین واقف و نهادهای مردمی بهره‌مند شد، تصریح کرد: ساخت زائرسرا یک مسأله دینی است که نباید غرض‌های فردی را در آن دخالت داد.

وی در پایان بر استفاده از ظرفیت پیمانکاران توانمند استان در تأمین مصالح و سایر موارد تأکید و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای استان در مشهد مقدس استفاده کنیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =