بازدید شبانه «معتمدیان» از مرز/ خراسان‌جنوبی امن‌ترین مرزهای کشور را دارد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: به همت همکاری و تعامل همه حوزه‌ها و ارتقاء ظرفیت‌های امنیتی استان، خراسان‌جنوبی امن‌ترین مرزهای کشور را دارد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان که برای بازدید از وضعیت مرزها، رصد شرایط و اطلاع از مسائل موجود به مناطق مرزی رفته بود، از مرزهای استان، به‌عنوان امن‌ترین مرزهای کشور نام برد.

وی با حضور در محور مرزی جنوب استان و بازدید از مناطق مرزی چکاب، چاه‌مگو و چاه‌خرما، با عبور از محور میانی و بررسی وضع موجود در مجموعه اقتصادی ماهیرود، آخرین اقدامات را بررسی کرده و دستورات لازم را برای رفع مشکلات موجود ارائه نمود.

استاندار خراسان‌جنوبی هدف از این بازدید را رصد وضعیت فعالیت‌های عمرانی و انسداد مرزها دانست و عنوان داشت: کمک به بهبود شرایط جاده‌های مرزی، تأمین امکانات مورد نیاز در مرز و مسائلی که در موضوع انسداد مرزهای استان به مرزبانان عزیز استان کمک می‌کند، از جمله اقداماتی است که در برنامه‌ریزی‌های آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.

معتمدیان با اشاره به حضور مقتدرانه مرزبانان برای صیانت از مرزها در مناطق مختلف استان خاطرنشان کرد: اخیراً نیروهای جان‌برکف ارتش هم برای حراست از مرزها در کنار مرزبانان استقرار پیدا کرده‌اند.

وی افزود: در سایه تعامل، همکاری و هم‌افزایی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، خوشبختانه خراسان‌جنوبی، امن‌ترین مرزهای کشور را دارد.

گفتنی است در این بازدید فرمانده مرزبانی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، محمدصادق معتمدیان را همراهی می‌نمودند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − یک =