لزوم جمع‌آوری آثار مدافعین دفاع مقدس برای نسل‌های آینده

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر لزوم جمع‌آوری و نگهداری آثار مدافعین دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: ما مدیون مدافعین دفاع مقدس بوده و از خودمان بسیار شرمنده هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان اظهار داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، یک موضوع گسترده است و بار امانتی است که بر دوش تک تک هر مسلمان و هر شهروند ایرانی قرار گرفته است.

حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک بار امانتی است

وی بیان داشت: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک موضوع گسترده و بار امانتی است که بر دوش تک تک هر مسلمان و هر شهروند ایرانی قرار گرفته و اگر آثار آن دفاع نبود ما نیز وجود نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تلاش در جهت جمع‌آوری آثار دفاع مقدس و تألیف کتاب‌هایی در این زمینه را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: هر زمانی که برای ثبت آثار دفاع مقدس اقدام شده حرکت ارزشمندی بوده است لذا در این جهت اگر زوایای مختلفی قابل پیگیری است باید پیگیری شود زیرا این موارد امانت است و باید به دست نسل‌های آینده برسد.

عبادی با تأکید بر اینکه مسؤولیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مسؤولیتی است که براساس ارزش‌ها است، عنوان کرد: اگر کسانی از جان خود، جوانان و سلامتشان با آن همه سختی نمی‌گذشتند و این دفاع صورت نمی‌گرفت، امروز از کلمه آزادی، ناموس و اسلام خبری نبود.

همه ما مدیون مدافعین دفاع مقدس هستیم

وی بر لزوم جمع‌آوری و نگهداری آثار مدافعین دفاع مقدس برای نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: ما مدیون مدافعین دفاع مقدس بوده و از خودمان بسیار شرمنده هستیم چراکه هر چیزی که در کشور داریم از آثار دفاع مقدس و مدافعین آن بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اگر آثار مدافعین دفاع نبود آثار دفاع مقدس نیز نبود، گفت: در جنگ تمام عیاری که بین اسلام و کفر جهانی آن هم با این همه شیطنت و ابزار روی داد اگر امروز شما سرتان را بالا نگه می‌دارید به خاطر آثار مدافعین دفاع است.

عبادی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و مقایسه آن با سایر کشورها، مطرح کرد: در جریان بیماری کرونا کشورهای غربی و اروپایی و آمریکا را مشاهده کردند که چه افتضاحی به بار آوردند و این در حالی بود که جامعه سرفراز ما، همان روحیه انقلابی را با خدمت، فداکاری و ایثار حفظ و یک نقش جدیدی را به دنیا ارائه داد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =