آیت‌الله عبادی خطاب به مسؤولان؛ جوانان را برای پیوستن به بسیج سازندگی تشویق کنید

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خدمت به مردم و شاد کردن قلب محرومان را بسیار باارزش دانست و گفت: باید جوانان و نوجوانان را برای پیوستن به سیستم بسیج سازندگی تشویق کنید چرا که این سیستم برای انسان‌های سالمی است که به‌دنبال منافع شخصی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مهم‌ترین بعد کار بسیج سازندگی، فرهنگ سازندگی است و اهمیت این کار هرگز در قالب گزارش نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه اگر تبلیغات صحیحی شود و کشوری دارای فرهنگ و اندیشه بسیجی سازندگی شود مدیریت آن بسیار متفاوت از سایر مدیریت‌های دنیا خواهد بود، بیان داشت: ارزش‌های والای فرهنگ بسیج سازندگی، قرب الی‌الله است که ارزش آن قابل محاسبه نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: اگر روزی جامعه ما و یا هر کشوری بخواهد کار تولیدی کند قبل از آن براساس منافع خود تنظیم می‌کند و در این راستا بسیاری از امور دیگر پایمال می‌شود بنابراین با انگیزه منافع شخصی اقداماتی که انجام می‌شود هرگز منجر به افزایش کیفیت تولید اجناس نمی‌شود.

عبادی تبیین کرد: اگر روزی جامعه بشری، شیطنت‌ها و جنگ‌ها رقابتی را کنار بگذارد و تفکر بسیج سازندگی را داشته باشد اگر جمعیت کره زمین چند برابر هم شود باز تولیدات اضافه می‌آید اما اما با تفکر سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غرب و منافع شخصی، هیچ‌وقت دنیا اشباع نخواهد شد.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ بسیج سازندگی توسط رسانه، خانواده‌ها، مساجد و سازمان‌ها تأکید کرد و گفت: اگر این فرهنگ در جامعه توسعه یابد دیگر وجود فقیر در کشور معنا ندارد و همه دنیا آباد می‌شود و ما منتظر چنین روزی با ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خدمت به مردم و شاد کردن قلب محرومان را بسیار باارزش دانست و تبیین کرد: باید جوانان و نوجوانان را برای پیوستن به سیستم بسیج سازندگی تشویق کنید چرا که این سیستم برای انسان‌های سالمی است که به‌دنبال منافع شخصی نیستند.

عبادی بالاترین انگیزه جهادگران را مقام قرب الی‌الله دانست و خطاب به جهادگران و مسؤولان بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد: هیچ کاری بالاتر از کار بسیج سازندگی و خدمت به نیازمندان نیست و آن را با هیچ چیزی معامله نکنید.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =