خراسان‌جنوبی مهمان سفره مهربانی آستان قدس/۵۰۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان‌جنوبی از آغاز رزمایش همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در خراسان‌جنوبی با رمز «یا معین الضعفاء» خبر داد و گفت: طی این مرحله از رزمایش پنج هزار بسته معیشتی بین محرومان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی ابراهیمی ظهر امروز در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه و برنامه سفره مهربانی آستان قدس رضوی، اظهار داشت: : تولیت آستان قدس رضوی در پاسخ به ندای رهبری، با هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و در قالب رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تصمیم گرفت که بسته‌های کمک معیشتی را در سراسر استان توزیع کند.

وی از آغاز رزمایش همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی در مرکز استان از امروز با رمز «یا معین الضعفاء» خبر داد و بیان داشت: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه از امروز به شکل همزمان در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی آغاز و تا شب‌های قدر ادامه دارد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه طی این مرحله از رزمایش پنج هزار بسته معیشتی بین محرومان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود، مطرح کرد: به‌طور متوسط ارزش هر کدام از این بسته‌های معیشتی ۲۰۰ هزار تومان است و شامل برنج، ماکارانی، رب، روغن، خرما، شکر و مرغ است.

ابراهیمی با اعلام اینکه در مجموع ارزش بسته‌های معیشتی یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون توماان است، مطرح کرد: این بسته‌ها در قالب طرح سفره مهربانی به عشق امام رضا(ع) تهیه شده و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها با محوریت مساجد و ائمه جمعه شهرستان‌ها توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: کار شناسایی محرومان و نیازمندان با هماهنگی قرارگاه رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در حال حاضر بسته‌های معیشتی شهرستان‌ها ارسال شده و خادمان این آستان مقدس، با هماهنگی قرارگاه‌های رزمایش اقدام به توزیع می‌کنند.

ابراهیمی اعلام کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا دو هزار خادمیاری رضوی در بخش‌های مختلف به نام امام رضا(ع) خدمات متعددی شامل تولید ماسک، تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت، اجرای طرح مهر رضوی و توزیع غذا و اقلام متبرک در بیمارستان‌ها، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − شش =