یتیم‌نوازی خیران سخاوتمند در اولین شب قدر/ ۱۴۹ حامی جذب شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: مردم نیکوکار استان در اولین شب قدر یتیم‌نوازی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین را به نمایش گذاشته و ۱۴۹ حامی حمایت ایتام و فرزندان نیازمند استان را برعهده گرفتند.

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: یتیم‌نوازی و رسیدگی به وضعیت ایتام شیوه انبیاء و اولیای الهی بوده و امروز کمیته امداد با تأسی از ائمه اطهار(علیهم‌السلام) این روش را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی(ره)، تبیین کرد: این طرح یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که بخش اکرام از کودکان یتیم و بی‌سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، زندان و متارکه کرده‌اند، حمایت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی جذب حامی برای ایتام تحت حمایت را از طرح‌های کمیته امداد ذکر و بیان داشت: در راستای اجرایی‌شدن این طرح افراد خیر و نیکوکار با قبول کفالت و سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد، این نهاد را در امر خدمت‌رسانی به ایتام یاری می‌کنند.

سلم‌آبادی مطرح کرد: هم‌اکنون هفت هزار و ۸۸۱ نفر از فرزندان ایتام و محسنین زیرپوشش این نهاد قرار دارند که از این تعداد دو هزار و ۶۴۳ یتیم و و پنج هزار و ۲۳۸ نفر فرزندان طرح محسنین هستند.

وی با اعلام اینکه طی ماه‌های پایانی سال گذشته طرحی را با هدف‌گذاری جذب ۲۰ هزار حامی در خراسان‌جنوبی آغاز کردیم، بیان داشت: حدود ۵۱ درصد این هدف‌گذاری تا پایان سال گذشته محقق و تلاش ما بر جذب تمام ۲۰ هزار حامی تا پایان ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در سال‌های گذشته همزمان با لیالی قدر پایگاه‌های حامی‌یابی کمیته امداد در سطح استان برپا می‌شد که امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و پرهیز از تجمعات این مهم را از طریق رسانه‌های جمعی و فضای مجازی پیگیری می‌کنیم.

سلم‌آبادی از جذب ۱۴۹ حامی در اولین شب قدر برای حمایت از ۱۶۲ فرزند یتیم و طرح محسنین خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۷۳۱ نفر حامی حمایت از ۸۱۶ یتیم و فرزند طرح محسنین را پذیرفته‌اند.

وی اعلام کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح محسنین از طریق ارسال عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و ثبت‌نام در سایت کمیته امداد و یا مراجعه حضوری به تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور اعلام کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =