ساعت کاری ادارات خراسان‌جنوبی از فردا تغییر می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۲۳ تیرماه با هدف مدیریت مصرف انرژی برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعمال بخشنامه تغییر ساعت کاری در ادارات استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه تا روز جمعه ۳۱ مردادماه تغییر می‌کندف بیان داشت: ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح تا ۱۳:۴۵ و ساعت فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه ساعت ۶:۴۵ دقیقه تا ۱۲:۴۵ دقیقه تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌جنوبی عنوان کرد: براساس این دستورالعمل شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است گزارش میزان صرفه‌جویی ناشی از این تغییرات را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.

حسینی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران خواست تا به‌منظور کاهش مصرف برق، ضمن رعایت سایر مقررات، به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتی‌گراد و خارج نمودن کلیه وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت کاری از مدار بر حسن اجرای برنامه، نظارت دقیق داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 5 =