برگزاری دعای عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: دعای پرفیض عرفه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در برخی از نقاط استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به فضیلت روز عرفه، اظهار داشت: عرفه روزی است که خداوند بندگان خود را به عبادت و طاعت خود خوانده و موائد جود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده است.

وی در خصوص برگزاری دعای عرفه با توجه به شیوع ویروس کرونا، مطرح کرد: دعای پرفیض عرفه با رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک در برخی از نقاط استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: با توجه به شرایط امروز کشور و شیوع ویروس کرونا، از مناجات خوان‌ها و مسؤولان برگزار کننده این مراسم معنوی خواهشمندیم نسبت به کوتاه کردن زمان آن و برخی برنامه‌های حاشیه‌ای پرهیز کنند تا نگرانی‌ها نسبت به این شرایط رفع شود.

رضایی با تأکید بر اینکه هیئت امنا و ائمه جمعه مساجد استان نقش محوری و ترغیب کننده در رعایت مسائل بهداشتی دارند، بیان داشت: مراسم معنوی دعای عرفه از ساعت ۱۶ در سطح مساجد محوری استان شروع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دعای عرفه در بردارنده آموزه‌های عرفانی و عقیدتی بسیار است، خاطرنشان کرد: قرائت دعای پرفیض عرفه، زمینه‌ساز تجلی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =