احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران خراسان‌جنوبی وارد فاز اجرایی شد

ساخت و احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران خراسان‌جنوبی که در سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خراسان‌جنوبی امضا شده بود، وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در جلسه بررسی تفاهم‌نامه ساخت ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران خراسان‌جنوبی، بر پیگیری جدی و بدون وقفه حوزه‌های متولی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای کار در این پروژه تأکید کرد.

وی با اشاره به تعامل هر چه بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی در اجرای این پروژه، بیان داشت: با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان در حداقل زمان ممکن، تعهدات این طرح را عملیاتی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به موارد قید شده در شیوه‌نامه طرح احداث مسکن ایثارگران، مطرح کرد: براساس مفاد این شیوه‌نامه، خانواده شهدا، جانبازان بالای ۲۵ درصد و فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد می‌توانند از مزایای این طرح برای برخورداری از مسکن استفاده نمایند.

میرجعفریان ادامه داد: جانبازان ۷۰ درصدی که در سنوات گذشته از زمین و خدمات دولتی در زمینه مسکن برخوردار شده اما به هر دلیل مسکن خود را از دست داده‌اند، بعد از تأیید در کمیسیون خاص بنیاد شهید در شمار افراد بهره‌مند از خمات این طرح قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: زمینی که به این گروه تعلق می‌گیرد به قیمت کارشناسی روز است و فرد باید ۳۰ درصد مبلغ زمین را به‌صورت نقدی بپردازد و پرداخت ۷۰ درصد باقی‌مانده مبلغ زمین نیز به صورت هفت ساله و بدون کارمزد تقسیط می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − دو =