جهاد در میدان «کرونا»| از توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی تا پخت ۲۰۰۰ پرس غذای گرم

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی به توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی و تولید و توزیع دو هزار عدد ماسک بهداشتی، گان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

مسعود صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) از ابتدایی‌ترین روزهای شیوع کرونا و در راستای طرح مواسات و همدلی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی اقدام کرده است.

وی بیان داشت: در راستای ادامه طرح مواسات قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدام به توزیع یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی کرده است.

تمام کمک‌ها از سوی مردم و خیرین تأمین شده و همچنین با توجه به فعالیت کشوری این قرارگاه، بخشی از کمک‌ها هم از سوی مردم مناطق مختلف کشور انجام شد

 

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی از توزیع یک هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی و تولید و توزیع دو هزار عدد ماسک بهداشتی، گان و اشاره کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح، تمام کمک‌ها از سوی مردم و خیرین تأمین شده و همچنین با توجه به فعالیت کشوری این قرارگاه، بخشی از کمک‌ها هم از سوی مردم مناطق مختلف کشور انجام شد.

صادقی با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها تحت تأثیر این بیماری و وضعیت نابسامان اقتصادی حاکم بر کشور قرار گرفته‌اند، تبیین کرد: گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی تحت بیرق امام هشتم(ع) تجمیع یافته‌اند تا به نیازمندان خدمت‌رسانی داشته باشند.

همزمان با عید غدیر دو هزار پرس غذای گرم به همت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی طبخ و توزیع خواهد شد

 

وی از پخت و توزیع دو هزار پرس غذای گرم به‌مناسبت عید غدیر در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از زمان شروع رزمایش همدلی و مواسات تاکنون زنجیره کمک‌های انسان‌دوستانه قطع نشده و برنامه‌های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) تا ریشه‌کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با محوریت محرومیت‌زدایی هدفمند و پایدار، با رویکرد جهادی تأسیس شده است، عنوان کرد: این قرارگاه در راستای تحقق محرومیت‌زدایی به ارائه خدماتی از جمله تعمیر و مشارکت در ساخت منازل نیازمندان، توزیع بسته‌های معیشتی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی و عشایری می‌پردازد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/م


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =