پلیس ایران به پلیس هوشمند در منطقه و جهان تبدیل می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ با هوشمندسازی کامل به یک پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با تکنولوژی و هوشمند تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی خراسان‌جنوبی هوشمندسازی را از اولویت‌های پلیس دانست و اظهار داشت: امروز پلیس با فناوری و تکنولوژی‌های روز و با استفاده از ظرفیت نخبگان خود هوشمندسازی را در دستور کارقرار داده است.

وی با بیان اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران تا سال ۱۴۰۰ به یک پلیس هوشمند در منطقه و جهان تبدیل می‌شود، بیان داشت: نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ با هوشمندسازی کامل به یک پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با تکنولوژی و هوشمند تبدیل خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه هوشمندسازی پلیس از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و زیرساخت‌های آن در حال اتمام است، مطرح کرد: تا پایان سال زیرساخت‌های لازم جهت هوشمندسازی پلیس به اتمام می‌رسد و نیروهایی همچون پلیس راهور که بیشتر در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند در اولویت هوشمندسازی قرار دارند .

اشتری مردم خراسان‌جنوبی را مردمی متدین، ولایی و سختکوش دانست و خاطرنشان کرد: مردم این استان با وجود فشار‌های اقتصادی و خشکسالی همیشه در پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه‌های مختلف پیشتاز هستند.

وی خراسان‌جنوبی را با وجود داشتن ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و همچنین قرار گرفتن در جایگاه سومین استان کشور به لحاظ پهناوری، استانی با آرامش و نظم خوب دانست و افزود: این آرامش حاکی از حضور و هوشیاری مردم و همت رزمندگان و کارکنان نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: پلیس خراسان‌جنوبی در برخورد با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم هستند و به حقوق مردم تعدی می‌کنند با اقتدار برخورد کند و در کنار مردم توام با رأفت و مهربانی رفتارکند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =