فارس من | آخرین وضعیت احداث جاده «بشرویه-طبس»/ ۲۲ کیلومتر بازگشایی شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: مطالعات انجام شده در محور طبس- بشرویه از مسیر خدآفرید با مشخصات راه اصلی انجام گرفته که با توجه به اعتبار تخصیص داده شده تاکنون ۲۲ کیلومتر از مسیر بازگشایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بشرویه، در پی ثبت سوژه «مطالبه مردم بشرویه برای احداث راه طبس- بشرویه» در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

«وحید داعی» مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه احداث جاده طبس- بشرویه به سمت خداآفرید به طول ۷۲ کیلومتر یکی از خواسته‌های دیرینه مردم دو شهرستان است، گفت: احداث جاده بشرویه- طبس از سال۱۳۹۱ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال گذشته برای احداث این جاده ۶۱۸۶۲ میلیون ریال هزینه شده است، بیان داشت: مسیر فعلی بشرویه به طبس ۱۵۱ کیلومتر است که با ساخت محور جدید بشرویه به طبس، طول این مسیر ۷۱ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی با اشاه به اینکه جاده بشرویه- طبس با توجه به معادن و پتانسیل‌های بسیار خوبی که در این مسیر وجود دارد یک محور مواصلاتی توسعه‌ای برای خراسان‌جنوبی است، تبیین کرد: اعتبار مصوب سال جاری این پروژه ۹۵۴۵۰ میلیون ریال و مطالبات پیمانکاری و مهندسین مشاور کل محور بشرویه– طبس مبلغ ۲۲۹۰۲ میلیون ریال است.

داعی در پایان خاطرنشان کرد: مطالعات انجام شده در محور «طبس- بشرویه» از مسیر خدآفرید با مشخصات راه اصلی انجام گرفته که با توجه به اعتبار تخصیص داده شده تاکنون ۲۲ کیلومتر از مسیر بازگشایی، چهار کیلومتر در دست اجرا و ۳.۵ کیلومتر در دست مناقصه است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − دو =