همراهی ۹۵ درصد اصناف خراسان‌جنوبی در طرح محدودیت‌های کرونایی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی از همراهی ۹۵ درصد اصناف و کسبه استان در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خراسان‌جنوبی، علی تهوری از انجام هفت هزار و ۴۰۸ مورد بازرسی در دومین روز از اجرای محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرستان‌های قرمز این استان خبر داد.

وی بیان داشت: این تعداد بازرسی توسط ۴۹ تیم متشکل از بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان این سازمان در دوم آذر ماه انجام شد. ‌

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با تشکر از همراهی اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های جدید که از اول آذر در سراسر کشور آغاز شد، افزود: طی روز گذشته، فقط چهار واحد صنفی به علت فعالیت در این استان پلمب شد که این همراهی مسئولانه جای قدردانی دارد.

وی از همراهی ۹۵ درصد اصناف و کسبه استان در اجرای طرح اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی خبر داد و تأکید کرد: کماکان سامانه تلفنی ۱۲۴ معاونت بازرسی این سازمان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم در این خصوص است.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته نیز از بازار و روند تعطیلی واحدهای صنفی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهر بیرجند بازدید شد، مطرح کرد: روز گذشته از مجموع شش هزار و ۱۸۰ مورد بازرسی ویژه طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در این استان، فقط یک واحد به دلیل فعالیت، پلمب شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 13 =