مجوز رسمی تاسیس دانشکده پرستاری طبس صادر شد

در یک ماه گذشته خبرهای خوشی در حوزه های راه های مواصلاتی، کشاورزی و دامداری، صنعت و بهداشت و درمان شهرستان طبس زمزمه می شود که گاهی شهروندان را با این سوال مواجه می کند که قول های داده شده به عمل هم خواهد رسید؟

پایگاه خبری طبس: در یک ماه گذشته خبرهای خوشی در حوزه های راه های مواصلاتی، کشاورزی و دامداری، صنعت و بهداشت و درمان شهرستان طبس زمزمه می شود که گاهی شهروندان را با این سوال مواجه می کند که قول های داده شده به عمل هم خواهد رسید؟

به گزارش پایگاه خبری طبس، اینک پس از ارجاع طرح تعرفه برق مناطق گرمسیری از سوی وزارت نیرو با نظر موافق به هیئت دولت پس از پیگیری های نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، خبر تاسیس دانشکده پرستاری این شهرستان که از مدت ها پیش بر زبان ها جاری است، امروز به واقعیت پیوست.

محمدعلی عبداله زاده از اعطای مجوز تاسیس دانشکده پرستاری طبس خبر داد و گفت: این سند و مجوز در پی نشست های متعدد با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی توسط شورای گسترش و نوسازی این وزارت خانه صادر شده است.

نماینده مردم طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاسیس دانشکده پرستاری شهرستان طبس قطب بهداشتی و سلامت منطقه خواهد شد، افزود: علاوه بر ارتقاء سطح برخورداری شهرستان از خدمات آموزشی و پزشکی و حضور اساتید و متخصصان مختلف در این شهرستان، نیاز های بیمارستان طبس به تخصص های مختلف که هم اکنون یکی از مشکلات جدی این بیمارستان است، مرتفع خواهد شد.

عبداله زاده به خبرهای خوش برای منطقه در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: پیگیری های متعدد و نشست های تخصصی با وزارای محترم دولت یازدهم و نگاه مثبت دولتمردان خبرهای خوشی را برای منطقه به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + چهارده =