تنزل شعبه بانک صادرات طبس، شایعه است/ این شعبه زیر نظر سرپرستی بیرجند می شود

مدیریت امور شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی با تکذیب شایعات مربوط به تنزل درجه شعبه طبس گفت: در بانک صادرات همه شعب مستقل بوده و هیچ شعبه ای زیر نظر شعب دیگر نیست و شعبه طبس کماکان به حالت خود باقیست.

طبس نیوز:مدیریت امور شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی با تکذیب شایعات مربوط به تنزل درجه شعبه طبس گفت: در بانک صادرات همه شعب مستقل بوده و هیچ شعبه ای زیر نظر شعب دیگر نیست و شعبه طبس کماکان به حالت خود باقیست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خاورستان،مدیریت امور شعب بانک صادرات استان خراسان جنوبی با تکذیب شایعات مربوط به تنزل درجه شعبه طبس گفت: در بانک صادرات همه شعب مستقل بوده و هیچ شعبه ای زیر نظر شعب دیگر نیست و شعبه طبس کماکان به حالت خود باقیست و هیچ‌گونه اختیاری از این شعبه کسر نگردیده بلکه نسبت به قبل تا ۱٫۵ برابر افزایش یافته است.

اصغری افزود: اگر مردم استقبال کنند و زمینه ایجاد شود این اختیارات تا ۵ برابر افزایش خواهد یافت و ما آمادگی داریم طبس از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار استان بهره کافی را ببرد.

وی تصریح کرد: بانک صادرات شعبه طبس قبل از الحاق زیر نظر سرپرستی شهرستان میبد در استان یزد بوده، که بعد از آن مراودات بانکی بین شعب زیر نظر سرپرستی فردوس قرار گرفته است اما چون احساس می‌شود برخی دنبال حاشیه سازی هستند شعبه طبس را زیر نظر سرپرستی بیرجند اداره می‌کنیم و در صورت مساعدت مسئولان و موافقت مدیران ارشد بانک صادرات آماده‌ایم تا این شعبه را با شعب دیهوک و عشق آباد به عنوان حوزه مستقل بانکی ارتقاء دهیم.

اصغری به پرداخت تسهیلات چشمگیر در حوزه مشاغل و صنعت توسط بانک صادرات استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: برای پرداخت وام درمان به صورت قرض‌الحسنه تا سقف ۲۰ میلیون ریال اعلام آمادگی می‌کنیم و در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات درمان پرداخت کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =