کمک‌لکوموتیوران بدون اخذ مجوز قطار را به راه انداخت/ قطار جایگزین هم خراب شد

یک مقام آگاه گفت: قطار مسافری طبس ـ تهران که ظهر امروز دچار سانحه شد و به ‌وسیله دیزل جایگزین به مسیر خود ادامه داد، بار دیگر در ایستگاه تربت حیدریه دچار مشکل شد و اکنون قرار است مسافران با اتوبوس راهی مقصد شوند.

طبس نیوز: یک مقام آگاه گفت: قطار مسافری طبس ـ تهران که ظهر امروز دچار سانحه شد و به ‌وسیله دیزل جایگزین به مسیر خود ادامه داد، بار دیگر در ایستگاه تربت حیدریه دچار مشکل شد و اکنون قرار است مسافران با اتوبوس راهی مقصد شوند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یک مقام آگاه در راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به سانحه ظهر امروز قطار مسافربری طبس ـ تهران، اظهار داشت: این قطار در ایستگاه عشق‌آباد متوقف بود و در حالی که لکوموتیوران در لکوموتیو حضور نداشت، کمک‌لکوموتیوران بدون اخذ مجوز از مرکز کنترل و حتی بدون توجه به اخطار مرکز کنترل، قطار را به راه انداخت که به دلیل عدم تنظیم وضعیت سوزن ریل، دیزل، واگن مولد برق و یک واگن دیگر از ریل خارج شد که البته در این سانحه مسافران آسیب ندیدند.

وی ادامه داد: دیزل جایگزین برای این قطار از مشهد ارسال شد و پس از توقف سه‌ونیم ساعته، قطار به حرکت خود ادامه داد.

این منبع آگاه افزود: دیزل جایگزین نیز در حوالی ایستگاه تربت حیدریه خراب شد و با توجه به اینکه امکان تعمیر آن و همچنین فراهم آوردن دیزل جایگزینی دیگر وجود نداشت، هم‌اکنون حدود ۲۰۰ مسافر قطار طبس ـ تهران در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه پیاده شده‌اند و احتمالاً باید امشب را در سالن انتظار این ایستگاه به صبح برسانند تا زمانی که با تأمین ۴ دستگاه اتوبوس راهی تهران شوند.

وی بیان کرد: با تن ماهی به‌عنوان شام از مسافران پذیرایی شد و این در حالی است که برخی مسافران نیز ایستگاه راه آهن را ترک کرده و خود با استفاده از آژانس عازم مقصد شده‌اند.

یکی از مسافران این قطار نیز به فارس گفت: هیچ یک از مسئولان مربوطه در جمع مسافران حاضر نشده و پاسخگوی ما نیستند.

دیدگاهی در “کمک‌لکوموتیوران بدون اخذ مجوز قطار را به راه انداخت/ قطار جایگزین هم خراب شد

  1. واقعا باید آفرین گفت به مسئولان اداره راه آهن شرق که پاسخ مردم را ندادند.واقعا که تاسف دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =