حدود ۶۰ غرفه نمایشگاه طبس به‌طور کامل در آتش سوخت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: آتش‌سوزی نمایشگاه بهاره طبس هیچ مصدومی نداشت و در اثر آن حدود ۵۰ تا ۶۰ غرفه نمایشگاه، عموماً شامل غرفه‌های پوشاک، کیف و کفش به‌طور کامل در آتش سوخت.

طبس نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: آتش‌سوزی نمایشگاه بهاره طبس هیچ مصدومی نداشت و در اثر آن حدود ۵۰ تا ۶۰ غرفه نمایشگاه، عموماً شامل غرفه‌های پوشاک، کیف و کفش به‌طور کامل در آتش سوخت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد طالبیان مقدم اظهار داشت: نمایشگاه بهاره طبس در ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه ۶ اسفند دچار حریق شد که پس از گذشت ۵ دقیقه و در ساعت ۲۳:۲۰ آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شد اما به دلیل ازدحام جمعیت و باتوجه به اینکه آتش‌سوزی در محل هسته مرکزی غرفه‌ها واقع شده بود، انجام عملیات اطفای حریق با حدود ۳ دقیقه تأخیر آغاز شد.

وی ادامه داد: با تلاش مأموران آتش‌نشانی هم‌اکنون آتش مهار شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بیان کرد: این آتش‌سوزی هیچ مصدومی نداشت و در اثر آن حدود ۵۰ تا ۶۰ غرفه نمایشگاه، عموماً شامل غرفه‌های پوشاک، کیف و کفش به‌طور کامل در آتش سوخت.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، شهرداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان طبس از دقایق اولیه حادثه در محل حاضر شدند و هم‌اکنون نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفای کامل شعله‌های جزئی باقی‌مانده هستند.

طالبیان مقدم یادآور شد: بلافاصله پس از اطفای کامل حریق، کار کارشناسی به‌منظور بررسی علت حادثه و همچنین میزان خسارت مالی آن آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 4 =