دیهوک صاحب زمین چمن فوتبال می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از احداث زمین چمن فوتبال در شهر دیهوک خبر داد و گفت: احداث استخر شنا از ضروریات این بخش است.

طبس نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از احداث زمین چمن فوتبال در شهر دیهوک خبر داد و گفت: احداث استخر شنا از ضروریات این بخش است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام عزیز‌زاده‌مقدم اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و استعدادهای بالقوه جوانان و نوجوانان دیهوک به ورزش فوتبال و فوتسال، در این بخش از توابع شهرستان طبس زمین چمن فوتبال راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این امر در صورتی تحقق پیدا می‌کند که مورد توجه و حمایت مسئولان واقع شود و شهرداری دیهوک نیز در بحث نگهداری زمین چمن با اداره ورزش و جوانان همکاری لازم و شایسته‌ای داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس با اشاره به توجه ویژه مسئولان نسبت به فعالیت‌های ورزشی بانوان، تصریح کرد: سلامت خانواده و جامعه به سلامت بانوان بستگی دارد و پیشرفت ورزش هر منطقه هم همت، وحدت و تلاش مردم و مسئولان را می‌طلبد.

عزیز‌زاده‌مقدم خاطرنشان کرد: کار و فعالیت ورزشی در مناطق محروم و روستایی در هر بعد و رشته‌ای که باشد ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی ادامه داد: نشاط و شادابی جامعه نتیجه اهمیت دادن مردم و مسئولان به ورزش و برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و هدفمند است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس یکی دیگر از نیازهای بخش دیهوک در زمینه ورزش را احداث استخر شنا ذکر کرد و افزود: برگزاری مسابقه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف قهرمانی و همگانی، استفاده از نظرها و تجربیات پیشکسوتان برای ارتقای ورزش منطقه، توجه بیشتر به ورزش روستاها و استفاده از استعدادهای جوانان شهری و روستایی منطقه از جمله برنامه‌های دیگر این اداره است.

عزیز‌زاده مقدم گفت: شهرستان طبس با ۵۶ هزار کیلومترمربع وسعت و ۷۴ هزار نفر جمعیت دارای ۳۵ مکان ورزشی با ۳۰ هزار متر مربع فضای ورزشی روباز و ۱۶ هزار متر مربع فضای ورزشی سرپوشیده در شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک است.

وی تصریح کرد: بخش مرکزی این شهرستان نیز دارای ۲۵ فضای ورزشی در رشته‌های مختلف به صورت سرپوشیده و روباز با ابعاد ۴۸ هزار و ۷۶۸ متر مربع می‌باشد و در حال حاضر ۶ هزار و ۳۲۶ متر مربع فضای سرپوشیده در دست ساخت است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: در بخش دستگردان ۶ فضای ورزشی در رشته‌های مختلف به صورت سرپوشیده و روباز وجود دارد که ابعاد آن ۲ هزار و ۹۶۱ متر مربع است و در بخش دیهوک نیز چندین فضای ورزشی وجود دارد که ابعاد آن ۱۰ هزار و ۶۵۰ متر مربع می‌باشد.

عزیززاده مقدم اضافه کرد: در شهرستان طبس ۲۷ هیئت ورزشی فعال و نیمه‌فعال وجود دارد و همچنین این شهرستان از ۴۵ نفر خانم و ۱۴۰ نفر آقا با مدرک داوری یا کارت مربیگری در سطوح و رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =