طبس ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: طبس ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد و با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده مسابقات قویترین مردان ایران در اواخر بهمن ماه در طبس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به ارائه گزارش عملکرد ورزش و جوانان استان در شهرستان طبس پرداخت و گفت: طبس ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری را دارد و با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده مسابقات قویترین مردان ایران در اواخر بهمن ماه در طبس برگزار خواهد شد.

وی افزود: باید با ایجاد زیر ساختهای لازم زمینه حضور بانوان و جوانان بیش از پیش در عرصه ورزش فراهم شود و روحیه نشاط و شادابی در بین آنان رواج پیدا کند.

معاون استاندار و فرماندار ویزه طبس ضمن تبریک انتصاب بهرام عزیززاده به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان داشت: هیئت های ورزشی و همچنین ورزشهای مادر نظیر دومیدانی و همچنین ورزشهای همگانی در طبس بایستی بیشتر تقویت شود.

وی افزود: در ایجاد زیر ساختهای لازم مانند سالن های ورزشی، زمین چمن مطلوب و استخرهای مناسب باید پیگیری بیشتری انجام شود و در ساخت استادیوم ورزشی ۱۲۰۰ نفری شهرستان نیز سرعت عمل بیشتری مورد انتظار است.

معاون استاندار گفت: ورزش روستایی مانیز نیازمند توجه بیشتر و انجام اقدامات موثری است.

فرماندار ویژه طبس اظهار داشت: با توجه به اینکه طبس از مردمانی متدین و مذهبی برخوردار است، تقویت ورزشهای زورخانه ای می تواند موثر باشد.

هاشمی بیان داشت: بایستی با ایجاد اماکن مناسب، زمینه حضور بانوان طبسی در عرصه ورزش بیشتر فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =