انتصاب مسئولان رسمی نمایندگی ورزش و جوانان بخش‌های دستگردان و دیهوک شهرستان طبس

طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس مسئولان رسمی نمایندگی ورزش و جوانان بخش‌های دستگردان و دیهوک شهرستان طبس معرفی و منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «طبس»، با حضور بخشدار دستگردان و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس عباس عزیززاده به عنوان مسئول رسمی نمایندگی ورزش و جوانان بخش دستگردان معرفی شد.

حسن صولتی پیشکسوت و مسئول افتخاری نمایندگی ورزش و جوانان از امروز اداره امور ورزشی بخش را به عباس عزیززاده واگذار نمود.

عزیززاده تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی رشته تربیت بدنی به پایان رسانده است.

بخشدار دستگردان ضمن قدردانی از تلاش­های صولتی و کسانی که در سالیان گذشته به صورت افتخاری مسئولیت اداره امور ورزش و جوانان را در منطقه دستگردان بر عهده داشته اند، اظهار امیدواری کرد با حضور عزیززاده، بیش از پیش شاهد رشد و توسعه­ ورزش در این منطقه خواهیم باشیم.

جلسه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیهوک برگزار شد

در جلسه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیهوک، صفوی بخشدار دیهوک از تلاشهای حسن حامدی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان تقدیر و انتصاب امیرحسین عظیمی مسئول جدید نمایندگی ورزش و جوانان بخش را به وی تبریک گفت.

وی خاطر نشان کرد: نگاه ویژه به مقوله ورزش نشاط و شادمانی را در جامعه تزریق و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد همین نگاه در حوزه جوانان به عنوان نیروی فعال جامعه می‌تواند آنان را در مقابل هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن مصون نگه دارد.

صفوی ابراز امیدواری کرد که نمایندگی ورزش و جوانان بخش هر دو حوزه ورزش و جوانان را همگام با همدیگر به پیش ببرد .

توتونچی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و خدمات آقایان حامدی و استاد که به صورت افتخاری مسئولیت نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیهوک را بر عهده داشت و تبریک انتصاب آقای عظیمی به عنوان مسئول جدید این نمایندگی، در خصوص پیگیری اعتبار ترمیم کف پوش و دیوار سالن ورزشی ایثار و تهیه چمن مصنوعی شهر دیهوک قول مساعد داد.

در پایان جلسه حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی مبنی بر محل خدمت امیرحسین عظیمی در نمایندگی ورزش و جوانان بخش دیهوک قرائت و از تلاشها و خدمات حسن حامدی با اعطای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.

دیدگاهی در “انتصاب مسئولان رسمی نمایندگی ورزش و جوانان بخش‌های دستگردان و دیهوک شهرستان طبس

  1. با سلام و آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی امور زندگی علی الخصوص وظیفه محوله ….
    ارادتمند پسرعمویت : علیرضا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =