تیم فوتسال بانوان طبس مقام سوم المپیاد ورزشی خراسان را کسب کرد

تیم فوتسال بانوان طبس مقام سوم رقابت‌های فوتسال نخستین المپیاد ورزشی استان‌های خراسان را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رقابتهای ورزشی نخستین المپیاد علمی – فرهنگی – ورزشی استانهای خراسان در شهرستان فردوس با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

در مسابقات فوتسال این المپیاد در قسمت بانوان که با شرکت ۷ تیم در محل سالن لاله‌های سرخ شهرستان فردوس برگزار شد تیم فردوس مقام اول و تیم‌های اسفراین و طبس به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم قوچان به عنوان با اخلاق‌ترین تیم معرفی گردید.

مرضیه امیری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس در این خصوص گفت: مسابقات المپیاد فوتسال بانوان در شش روز در فردوس انجام گرفت و تیم فوتسال بانوان طبس موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شد.

مربی تیم فوتسال بانوان طبس افزود: از شرکت یوتاب شرق گلشن طبس که حامی ما در مسابقات المپیاد استان‌های خراسان بودند تشکر می‌کنم.

بر اساس گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری طبس مسابقات المپیاد فوتسال بانوان حواشی زیادی داشته است، تا جایی که در بازی نهایی تیم اسفراین با وجود این که تا دقایق پایانی مسابقه با نتیجه یک بر صفر از تیم فردوس، پیروز میدان بود اما زمین بازی را در اعتراض به داور فردوسی مسابقه ترک کرد و تیم فردوس با امتیاز فنی ۳ بر صفر توانست مقام اول این مسابقات را کسب کند.

5 دیدگاه دربارهٔ «تیم فوتسال بانوان طبس مقام سوم المپیاد ورزشی خراسان را کسب کرد;

  1. این ناداوریا درخراسان جنوبی بیداد میکنه.قبل ازمسابقات المپیاد مسابقات استان خراسان جنوبی برگزار شد ک دراون مسابقات هم ب دلیل ناداوری های زیاد وتبانی بارز دوتااز تیم هاتیم طبس حذف شد وداورها سعی در بردن تیم های بیرجندی داشتند…
    برای کمیته داوران استان خراسان متاسفم ک هیچ نظارتی بر داوران ندارند و داورا هر کار ک میخوان میکنن این کار داوران ینی مسخره کردن بازیکن مربی و اسپانسر

  2. من خودم دربازی ها حضورداشتم دربازی های رده بندی که طبس با اسفراین داشت به تیم طبس خیلی نا حقی شد بازیکنا اعتراض کردن و یکی از داورا با توهین و فریاد بازیکنا رو از سالن بیرون کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفده =