شاهین نوین، قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه‌های طبس شد

ضربات پنالتی، قهرمان رقابت‌های فوتبال جام ولایت طبس را مشخص کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،-حسین قدیمی- رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه‌های شهرستان طبس (جام ولایت) با برگزاری دیدارهای مرحله نهایی این رقابت‌ها امروز در محل زمین چمن مجموعه آزادی پایان یافت و فصل پر افت و خیز سال جاری فوتبال طبس با همه دغدغه‌هایش به پله پایانی خود رسید.

فینال این مسابقات که عصر امروز با برگزاری دیدار بین تیم‌های شاهین نوین و شهید فاضلی برگزار شد، هرچند در پایان وقت قانونی مسابقه به تساوی رسید ولی رد و بدل شدن چهار گل در دیدار فینال، جذابیت خاصی به مسابقه پایانی جام ولایت بخشیده بود.

۱۰کارت زرد محمد علی رجایی در این دیدار و گل تساوی شاهین نوین در دقیقه ۸۰ مسابقه، خبر از دیداری جذاب داشت و در وقت اضافه نیز جریان مسابقه به سمت ضربات پنالتی رفت.

در پایان تیم شاهین با نتیجه ۳-۱ در ضربات پنالتی به عنوان قهرمانی رقابتهای فوتبال فصل جاری طبس دست یافت.

رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه‌های شهرستان طبس (جام ولایت) که با حضور ۱۲ تیم در دو گروه از ۳۰ مرداد ماه آغاز شده بود با راهیابی ۴ تیم خانه کارگر-شاهین نوین-شهید فاضلی و فرش میلان به دور نیمه نهایی در هفته جاری پیگیری شده که تیم‌های شاهین‌نوین و شهید فاضلی به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند و عصر امروز با برتری تیم شاهین‌نوین و قهرمانی این تیم پایان یافت.

بدین ترتیب در پایان  مسابقات فوتبال جام ولایت طبس در سال ۹۴ تیم شاهین عنوان قهرمانی و تیم شهید فاضلی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند و تیم‌های خانه کارگر و فرش میلان بصورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

دیدگاهی در “شاهین نوین، قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه‌های طبس شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 9 =