کاراته کاران طبس با کمبود امکانات و تجهیزات رو به رو هستند

تعدادی از مربیان،داوران و کاراته کاران شهرستان طبس در نشستی با هیات کاراته خراسان جنوبی، مهمترین مشکل فعالان این رشته ورزشی را نداشتن خانه اختصاصی کاراته و کمبود تجهیزات و امکانات ذکر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در گزارش روز شنبه هیات کاراته خراسان جنوبی آمده است: در این رشته ورزشی در میان جوانان و نوجوانان طبس علاقه مندان و استعدادهای زیادی وجود دارد.

رییس هیات کاراته استان در این نشست فعالیت کاراته کاران طبس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: روند رو به رشدی در کاراته شهرستان وجود دارد و چنانچه از لحاظ فیزیکی، مکان اختصاصی در اختیار آنها قرار گیرد هیات کاراته استان برای تجهیز این مکان اقدام خواهد کرد.

رامین احمدی پیما افزود: سال ۱۳۹۴، طبس بیشترین آمار کاراته کاران خواهر استان را به خود اختصاص داد و در مجموع رتبه سوم کاراته کاران سازماندهی شده و دارای بیمه ورزشی را کسب کرد.

وی به عملکرد این هیات در سال گذشته اشاره کرد و گفت: علیرغم کمبود اعتبار و بودجه در سال گذشته.پنج دوره مسابقه استانی به همت سبک های مختلف و یک دوره مسابقه به میزبانی هیات استان برگزار شد و تیم های استانی به مسابقه کشوری اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی شده تا اواسط تابستان سال ۹۵ نیز مسابقات انتخابی تیم های استان در دو بخش آزاد و کنترلی ویژه آقایان و بانوان برگزار شود.

در ادامه این جلسه طی حکمی از سوی ریس هیات کاراته خراسان جنوبی، خانم اکرم ایلخانی از مربیان کاراته طبس به عنوان نماینده کیوکوشین ماتسویی استان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 17 =