قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه‌های شهرستان طبس مشخص شد

با برگزاری هفته پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های شهرستان طبس قهرمان این فصل مسابقات مشخص شد.

طبس نیوز: با برگزاری هفته پایانی مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های شهرستان طبس قهرمان این فصل مسابقات مشخص شد.

بر اساس اعلام هیئت فوتبال شهرستان طبس هفته پایانی مسابقات مذکور در روز جمعه ۱۵ دی‌ماه در محل استادیوم آزادی برگزار گردید که تیم شاهین دیهشک با شکست ۲-۰ تیم دهیاری دشتغران توانست مقام قهرمانی این فصل مسابقات را به خود اختصاص دهد.

همچنین تیم‌های شهدای فهالنج و خانه کارگر با پیروزی بر رقبای خود مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

قابل ذکر است این مسابقات با شرکت ۸ تیم از باشگاه‌ها ودستجات آزاد شهرستان طبس از ۲۰ مهرماه آغاز شده بود که در دو دور رفت برگشت تیم شاهین دیهشک با کسب امتیازهای بیشتر قهرمان مسابقات شد.

دیدگاهی در “قهرمان مسابقات فوتبال باشگاه‌های شهرستان طبس مشخص شد

  1. یادش بخیر زمانی که در تیم منتخب طبس بازیگنان دیهشکی مثل استاد عباس حمامیان ، محمود و مسعود جوادی برادران هراتی (رضا ،حسین ، محمود )داش علی اصغری ، سید علی اکبر خیابانی وخیلی های دیگر که اسمشان یادم رفته بازی می کردند در بازیهای فهرمانی شهرستانهای خراسان که حدود ۲۲ شهر شرکت داشتند در سال ۱۳۵۶ حسن آبستان بازیکن دیهشکی تیم منتخب طبس با یک ضربه برگردان دروازه ی تیم تربت حیدریه را که از تیم های مدعی بود گشود . این گل شباهت عجیبی به گل برگردان وین رونی به من سیتی در دو فصل قبل داشت که امروزه سر تیتر تمام برنامه های ورزشی کانالهای اینجاست . حیف آن زمان امکانات تصویربرداری کم و ناچیز بود .
    به هر حال من هم به عنوان یک هم وطن ایرانی و طبسی از پایتخت فوتبال اروپا لندن به همه جوانان ورزشکار طبس و دهشک و سایر مناطق طبس به خاطر تلاششان در عرصه ورزش تبریک می گویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =