پایان مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در طبس

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از برگزاری مسابقات ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: قهرمانان مسابقات هندبال، تیراندازی و دارت مشخص شدند.

طبس نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان طبس از برگزاری مسابقات ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: قهرمانان مسابقات هندبال، تیراندازی و دارت مشخص شدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،بهرام عزیز‎زاده اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی در رشته‌های هندبال، تیراندازی و دارت برگزار شد.

وی ادامه داد: در مسابقات هند بال شهرستان طبس جهار تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در بازی نخست از این دوره از مسابقات، تیم‌های نوجوانان زغال‎سنگ و هیئت هندبال به مصاف هم رفتند که تیم نوجوانان هیئت هندبال موفق شد تیم نوجوانان شرکت زغال‎سنگ را با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ شکست دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس افزود: در بازی دوم این دوره از مسابقات که در محل سالن کوثر برگزار شد دو تیم بزرگسالان زغال‎سنگ و بزرگسالان هیئت هندبال با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم بزرگسالان زغال‎سنگ با نتیجه ۲۳ به ۱۸ هیئت هندبال را مغلوب کرد.

عزیززاده تصریح کرد: این دوره از مسابقات با هدف افزایش آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات هندبال استان برگزار شد که دست‎آوردهای خوبی برای تعیین میزان آمادگی تیم‎های جوانان و بزرگسالان در برداشت.

برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ‌بادی به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس

وی به وجود امکانات زیر بنایی برای توسعه ورزش تیراندازی در شهرستان طبس اشاره و تصریح کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی(کالیبر ۴/۵) در محل سالن تیراندازی مجموعه ورزشی پیروزی طبس برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس یادآور شد: در این مسابقات تعداد ۲۳ تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این مسابقات غلامرضا سیفی قهرمان، مهدی وکیل‌زاده نایب قهرمان و حسین قدیمی سوم شد.

محمد رضا حمامیان قهرمان مسابقات دارت طبس شد

عزیززاده ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامی‎داشت هفته دفاع مقدس یک دوره مسابقات دارت از طرف انجمن‌های ورزشی طبس در محل سالن ورزشی کوثر طبس برگزار شد.

وی اذعان داشت: در این مسابقات تعداد ۳۵ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند که در پایان محمدرضا حمامیان رتبه نخست را از آن خود کرد، مهدی وکیل‌زاده در جایگاه دوم ایستاد و مهدی محمدی رتبه سوم را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس یادآور شد: در پایان این دوره از مسابقات طی مراسمی به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز ارزنده‌ای اهدا شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =