خانه کارگر طبس بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از قهرمانی تیم خانه کارگر طبس در مسابقات فوتسال قهرمانی استان جام خلیج فارس و گرامیداشت پروفسور کاظم معتمد‌نژاد خبر داد و گفت: هفت تیم در این مسابقات به میزبانی طبس و قاین به مصاف هم رفتند.

طبس نیوز: رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از قهرمانی تیم خانه کارگر طبس در مسابقات فوتسال قهرمانی استان جام خلیج فارس و گرامیداشت پروفسور کاظم معتمد‌نژاد خبر داد و گفت: هفت تیم در این مسابقات به میزبانی طبس و قاین به مصاف هم رفتند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، علی برات‌زاده اظهار داشت: مسابقات فوتسال قهرمانی خراسان جنوبی جام خلیج فارس گرامیداشت پروفسور کاظم معتمد‌نژاد پدر علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری خراسان جنوبی به پایان رسید.

وی افزود: در این مسابقات هفت تیم از شهرستان‌‌‌‌های بیرجند، قاین، طبس، سرایان، فردوس و بشرویه حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی با بیان اینکه چهار تیم از مرحله نخست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند، اذعان داشت: تیم فوتسال آهن‌آلات ملایی قاین، ارگ بیرجند، خانه کارگر طبس و زغال‌سنگ طبس به مدت دو روز در شهرستان‌های طبس و قاین به رقابت پرداختند.

برات‌زاده به نتایج بدست آمده در روز نخست مسابقات فوتسال قهرمانی خراسان جنوبی اشاره و تصریح کرد: آهن‌آلات ملایی قاین با نتیجه دو بر صفر از سد تیم ارگ بیرجند گذشت و تیم خانه کارگر طبس با نتیجه پرگل هفت بر یک همشهری خود فوتسال زغال‌سنگ طبس را شکست داد.

وی ادامه داد: روز دوم از سری مسابقات دور نهایی فوتسال قهرمانی خراسان جنوبی گرامیداشت پروفسور معتمد‌نژاد تیم ارگ بیرجند به مصاف خانه کارگر طبس رفت و با نتیجه یک بر پنج بازی را واگذار کرد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در رده‌بندی مسابقات فوتسال قهرمانی خراسان جنوبی گرامیداشت پروفسور معتمد‌نژاد دو تیم آهن‌آلات ملایی قاین با فوتسال زغال‌سنگ طبس روبرو شد که فوتسال آهن‌آلات ملایی قاین موفق شد با نتیجه پنج بر یک بر تیم زغال‌سنگ طبس غلبه کرد و رتبه سوم را کسب کرد.

برات‌زاده افزود: در مسابقات فینال فوتسال قهرمانی خراسان جنوبی دو تیم همشهری خانه کارگر طبس و زغال‌سنگ در مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان دو تیم به نتیجه دو بر دو رضایت دادند و فوتسال خانه کارگر به دلیل گل زده بیشتر بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد و حریفش در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات به صورت دوره‌ای انجام شدکه تیم قهرمان به مسابقات لیگ دسته ۳ کشور اعزام می‌شود و زغال‌سنگ طبس به عنوان تیم دوم به مسابقات جام حذفی کشوری راه پیدا کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =