مسابقات کشوری شترسواری وارد مرحله اجرایی شد

طی جلسه‌ای با مدیر کل دفتر توسعه امور روستایی استانداری خراسان جنوبی، هماهنگی جهت برگزاری مسابقه شترسواری کشوری انجام شد.

طبس نیوز: طی جلسه‌ای با مدیر کل دفتر توسعه امور روستایی استانداری خراسان جنوبی، هماهنگی جهت برگزاری مسابقه شترسواری کشوری انجام شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان طبس، ویژگی خاص طبس و تنوع ساختار کویری منطقه، وجود جاذبه‌های گردشگری ویژه و تناسب منطقه با مسابقات ش‌تر سواری، شهرستان طبس را به قطب گردشگری و شترسواری کشور تبدیل خواهد کرد و چنانچه زمینه و زیرساختهای لازم در سطح شهرستان فراهم آید و تبلیغات محیطی مناسبی در سطح کشور جهت شناساندن پتانسیلهای موجود انجام شود می‌توان شهرستان طبس را نگین بی‌نظیری از قابلیت و توانمندی در اجرای برنامه‌های توریستی در آورد.

براساس شاخصه‌های تعریف شده فوق و زمینه‌های فراهم آمده، به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان و موافقت ضمنی مراجع ذیربط، روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، در معیت علوی، مدیر کل دفتر توسعه امور روستایی استانداری خراسان جنوبی از سه منطقه پیش بینی شده موضوع طرح، بازدید بعمل آمد تا زمینه اجرای مسابقه کشوری شترسواری در کویر طبس فراهم آید.

در جلسه‌ای که به منظور بررسی امکانات و قابلیتهای مناطق بازدید شده در محل بخشداری مرکزی طبس برگزار شد، بر پیگیری و برگزاری برنامه پیشنهادی اداره ورزش و جوانان، اجماع عمومی حاصل شد و مقرر گردید در خصوص مسیر برگزاری مسابقه و زمان و مکان اجرای آن در آینده نزدیک با هماهنگی فدراسیون ورزش روستایی کشور و مدیر کل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =