تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط قاری برجسته مصری در میقات الرضا

در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، تلاوت مجلسی کلام الله مجید توسط قاری برجسته از کشور مصر در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مورد استقبال باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان طبس قرار گرفت.

خبر طبس: در شب پانزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، تلاوت مجلسی کلام الله مجید توسط قاری برجسته از کشور مصر در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) مورد استقبال باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان طبس قرار گرفت.

بنا به گزارش خبر طبس به نقل از روابط عمومی موسسه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، در این محفل نورانی که با مساعدت و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی و با حضور خیل گسترده میهمانان ضیافت الهی و عاشقان کلام وحی در شامگاه شنبه مورخ ۲۱/۴/۹۳ انجام شد، استاد محمد المهدی شرف الدین قاری بین المللی از کشور مصر با حضور در جایگاه ابتدا آیاتی از سوره الرحمن و سوره فیل که تجلی شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را در اذهان تداعی می کند تلاوت و سپس سوره کوثر را با صوت اعجاز آمیز خود قرائت و شکوه خاصی به محفل داده و حاضرین را به فیض رساند.

در پایان محفل وی با اجرای ابتهال «حب الحسین» در مدح و منقبت نبی اکرم(ص) و خاندان پاکش خاصه امام حسین (ع) شور و معنویت ویژه‌ای را به محفل بخشید که با تشویق های مکرر حاضرین همراه بود.

همچنین در آغاز این محفل نورانی ابتدا محمدرضا رضازاده قاری ممتاز شهرستان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخته و سپس حضرت حجت الاسلام و المسلمین زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس به قاری میهمان و هیات همراه خیرمقدم گفته و سپس مداح اهل بیت(ع) در مدح و منقبت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مدیحه سرایی نمود.

شایان ذکر است استاد محمد المهدی شرف الدین ۴۸ سال سن داشته، قاری روشندل، حافظ کل قرآن کریم و امام جماعت دانشگاه الازهر بوده و حضور فعال در مجامع قرآنی سایر کشورها را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

وی در بدو ورود به آستان مبارک که مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خراسان جنوبی و هیات همراه او را همراهی می‌کردند مورد استقبال مدیرعامل و جمعی از خادمین قرار گرفته و با حضور در گلزار مطهر شهدا و سپس در حرم مطهر و زیارت مرقد مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، ارادت و مودت خود را به فرزندان موسی بن جعفر خاصه امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع) ابراز کرد.

وی سپس در جمع روزه داران بر خوان کرم حضرت حضور یافته و با غذای متبرک حضرت افطار نمود. نامبرده از حضور در شهرستان طبس و زیارت برادر امام رضا(ع) اظهار خرسندی و استقبال مردم از محفل قرآنی را کم نظیر توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + یک =