هدیه «گیرنده دیجیتال» به ازای تحویل «گیرنده ماهواره»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: به کسانی که تا پایان شهریور ۱۳۹۳ گیرنده ماهواره خود را به پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس تحویل دهند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه داده می‌شود.

خبر طبس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: به کسانی که تا پایان شهریور ۱۳۹۳ گیرنده ماهواره خود را به پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس تحویل دهند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه داده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن، مهدی صادق‌احمدی اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح نهضت روشنگری تبعات استفاده از ماهواره در طبس، براساس طرحی به کسانی که تا پایان شهریور ۱۳۹۳ گیرنده ماهواره خود شامل «دیش» و «رسیور» را سالم به پایگاه‌های مقاومت بسیج طبس تحویل دهند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه داده می‌شود.

وی بیان کرد: با اجرای نهضت روشنگری تبعات استفاده از ماهواره در طبس و در پی برگزاری جلسات توجیحی، تعداد قابل توجهی از مردم این شهرستان، گیرنده ماهواره خود را به پایگاه‌های بسیج تحویل داده، یا خود اقدام به جمع‌آوری گیرنده ماهواره‌شان کرده‌اند و یا برای تحویل گیرنده ماهواره خود اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس از تمامی خانواده‌های طبسی که به‌طور خودجوش، گیرنده ماهواره خود را جمع‌آوری کرده و یا آن را به پایگاه‌های بسیج تحویل داده‌اند، تشکر کرد.

10 دیدگاه دربارهٔ «هدیه «گیرنده دیجیتال» به ازای تحویل «گیرنده ماهواره»;

  1. اول من ندارم ولی استفادشم خیلی بدنیست ولی هرچیزی که تواین دنیا هست باید درست مصرف و استفاه کنی ازش درکل بعضیا جنبه درست مصرف کردن رو ندارن ماهواره حکم چاقورو داره ازش درست استفاده کنی دستت رو نمیبره ولی اگه خواسته باشی شنگول بازی ازخودت دربیاری دستت که هیچ شاید رگتم بزنی پس به فکرواون عقیده ی طرف بستگی داره..خانواده هایی هستن که خیلی منطقی و درست ازش استفاده می کنن پس دیگه اینترنت و کامپیوترو.موبایل و…….. هم باید جمع کنن دیگه…فرهنگها روبایددرست کردد

    1. سلام
      جهت اطلاع شما، اینترنت و کامپیوترو.موبایل حکم چاقو رو داره و ماهواره حکم بمب
      یه چیزی حکم چاقو داره که هم ازش استفاده خوب میشه و هم استفاده بد. شما استفاده های خوب ماهواره رو برا منم تشریح کنید.
      اگر منظورتون برنامه های کارتون و علمی شبکه های ماهواره ای باشه. این شبکه ها در نظر اول می خوان وقت بچه ها رو پر کنند و علم مون رو زیاد کنند. ولی ارزش این رو داره که در بین برنامه یه عکس مبتذل یا پیام بازرگانی ناشایست پخش بشه و بچه ها این تصاویر براشون عادی بشه.
      جنگ نرم یعنی از بین بردن خانواده ها به تدریج بوسیله تهاجم فرهنگی.

    2. در ادامه و تفسیر جمله فرهنگها روبایددرست کردد
      اگر منظور از فرهنگ، فرهنگ اسلامی است، فرهنگ اسلامی درست است و ما باید درست شویم. و در فرهنگ اسلامی ماهواره جایی ندارد
      و اگر منظورمان فرهنگ ایرانی و شخصی است. فرهنگ مانند یک کوله پشتی است که ما هرچه را داخل آن بگذاریم و به نسل بعد بدهیم آنان نیز این را انجام خواهند داد و در این مورد درست و غلط وجود ندارد هر چیزی میتواند خود را به فرهنگ بچسباند و نام و رنگ فرهنگ بگیرد. تا جایی که فرهنگ ما مانند فرهنگ غرب شود.

    3. شهروند عزیز فرهنگ ها با ماهواره نگاه کردن درست نمیشه اخوی
      ماهواره خودش ضد فرهنگه- دوم اینکه اگه شمام جنبه نگاه کردنش را داشتید ممکن است آن طفل چند ساله نداشته باشد. بیشتر فکر کنیم تا بیشتر بدانیم!

  2. باسلام
    من پارسال به مدت چندماهی استفاده کردم .و از وقتی که پای ماهواره به خونمون باز شد خیروبرکت اززندگیمون رفت .وبعدازچندماه استفاده ماهواره رو جمع کردم .وچندروز پیش هم دیشش رو مثل دستمال کاغذی چهارتا کردم .وانداختم بیرون.
    فقط رسیورش هست که به فکراین بودم تبدیل به گیرنده دیجیتال کنم اگه بشه .
    طرح خوبی اجرا کرده بسیج .ولی من که از آبروی خودم میترسم برم بسیج.

    1. از مدیر سایت خواهش میکنم تا با هماهنگی فرمانده محترم بسیج یه راهکار برا این موضوع پیش پای مردم بزارند مانند فرستادن سرباز برا تحویل درب خونه عزیزان یا قرارداد بستن ناحیه بسیج با یک فروشگاه که عزیزان نخوان به بسیج مراجعه کنند

    1. من از طرف علی آقا معذرت می خوام
      جمله بالا رو اصلاح می کنم
      ما که نداریم ولی هر کی اینکار رو نکنه عاقل نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 =