پیرغلام حسینی خواستار دیدار رهبر انقلاب/ تمکن مالی مانع چاپ کتب

محمدحسین فدایی گفت: در گذشته نیز مقدمات دیدار با رهبری برایم فراهم گردید اما به دلیل بیماری و کهولت سن نتوانستم به دیدار بروم ولی هم اکنون با توجه به پایان عمرم خواستار دیدار رهبر انقلاب هستم.

طبس نیوز: محمدحسین فدایی گفت: در گذشته نیز مقدمات دیدار با رهبری برایم فراهم گردید اما به دلیل بیماری و کهولت سن نتوانستم به دیدار بروم ولی هم اکنون با توجه به پایان عمرم خواستار دیدار رهبر انقلاب هستم.

محمدحسین فدایی در سال ۱۳۰۴ در روستای چیروک شهرستان طبس متولد شد که یکی از برترین شاعران طبسی است که با توجه به نداشتن سواد چندان اشعار زیبایی سروده و افتخاراتی را کسب کرده است.

محمدحسین فدایی در گفت و گو با خبرنگار طبس نیوز، افزود: تاکنون دیوان های شعر لبخند کویر در دو جلد، گنج سعادت، منظومه حدیث کساء و کشکول فدایی منتشر شده که در قالب های فکاهی و طنز، مذهبی، مدح و توصیف مکان ها، اشخاص و حکایت ها می باشد.

وی گفت: هم اکنون کتابی تحت عنوان «سیری در ژرفنای اسلام» در دو جلد ۳۷۰ صفحه ای در دست چاپ است که جلد نخست آن در مورد زندگی ۱۴ معصوم و جلد دوم آن به حقوق خدا که بر پیامبران گذاشته شده، حقوق پدر و مادر، حقوق سادات و حقوق مسلمین پرداخته است و کار تالیف آن به پایان رسیده ولی با توجه به نداشتن وضعیت مالی مناسب چند سالی است به چاپ نرسیده است و تقاضای مساعدت دارم تا ۵ هزار از آن دو جلد چاپ نمایم.

وی ادامه داد: در گذشته نیز مقدمات دیدار با رهبری برایم فراهم گردید اما به دلیل بیماری و کهولت سن نتوانستم به دیدار بروم ولی هم اکنون خواستار دیدار رهبر انقلاب هستم تا حقیر را به حضور بپذیرند و با توجه به پایان عمرم خواستار دیدار بزرگوارم.

لازم به ذکر است این پیرغلام حسینی به عنوان نماینده استان خراسان جنوبی در یازدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که در آبان ماه سال ۹۲ در گلستان برگزار گردید، به همراه ۵ شاعر دیگر از خراسان جنوبی حضور یافت.

در ادامه مسلم یوسفی شاعر جوان این روستا در گفت‌وگو با خبرنگار طبس نیوز گفت: من به تازگی به این عرصه راه یافته ام و شاعر شعر محلی با گویش طبسی می باشم و کتابی در دست اقدام دارم که به زبان محلی سخن گفته ام و این کتاب در زمان چاپ به همراه سی دی عرضه خواهم نمود تا دیگران از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =