رسانه‌های دروغ‌پرداز معاند به دنبال سوژه در زندان طبس/ زندانی کُرد اعتصاب غذایش را شکست

طی چند روز اخیر اخباری مبنی بر اینکه دو زندانی سیاسی کُرد در زندان طبس دست به اعتصاب غذا زده‌اند در رسانه‌های وابسته به منافقین منتشر شد که یک مقام آگاه در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان طبس در این باره توضیحاتی داد.

طبس نیوز: طی چند روز اخیر اخباری مبنی بر اینکه دو زندانی سیاسی کُرد در زندان طبس دست به اعتصاب غذا زده‌اند در رسانه‌های وابسته به منافقین منتشر شد که یک مقام آگاه در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان طبس در این باره توضیحاتی داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گلشن، طی چند روز اخیر اخبار متعددی مبنی بر اینکه دو زندانی سیاسی کُرد در زندان طبس دست به اعتصاب غذا زده‌اند در شبکه‌های اجتماعی مختلف و همچنین وب‌سایت‌های خبری وابسته به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به ویژه منافقین، در سطح وسیع منتشر شد.

در این خبرها باعنوان «افزایش فشار و تهدید بر فعالان سیاسی کُرد»، آمده بود که دو فعال سیاسی کُرد به نام‌های «م.ع» و «ف.ف» که در زندان طبس تحمل حبس می‌کنند، در اعتراض به عدم موافقت با درخواست مرخصی از سوی دادستان طبس، دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

طی این خبرها که در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای نیز پوشش داده شد، آمده که پس از اعتصاب غذای این دو زندانی، مأموران زندان آن‌ها را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده و با دست‌بند و پابند به سلول انفرادی منتقل کرده‌اند و حتی ادعا شده که در سلول‌های انفرادی زندان طبس دست‌بند و پابند کردن زندانی مرسوم است.

اما یک مقام آگاه در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان طبس درباره این اخبار توضیحاتی به خبرنگار گلشن داد و اظهار داشت: اولاً این دو نفر، زندانی سیاسی نیستند و جرم آنان سرقت مسلحانه و محاربه است و دوماً زندانی «ف.ف» به هیچ عنوان اعتصاب غذا نداشته است.

وی با بیان اینکه زندانی «م.ع» اعتصاب غذای خود را شکسته، افزود: پس از اینکه یک زندانی دست به اعتصاب غذا می‌زند، برای جلوگیری از تحریک سایر زندانیان، به واحد تحت نظر منتقل می‌شود، اما ضرب و شتم و توهین به زندانی کذب محض است و در زندان طبس همواره با زندانیان با احترام برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: این مطلب که در واحد تحت نظر زندان طبس دست‌بند و پابند کردن زندانی مرسوم است نیز صحت ندارد.

دیدگاهی در “رسانه‌های دروغ‌پرداز معاند به دنبال سوژه در زندان طبس/ زندانی کُرد اعتصاب غذایش را شکست

  1. زندان طبس و شکنجه و ضرب وشتم تا جایی که ما خبر داریم مجرمان ارزوی رفتن به این زندان را دارن که حکم یک هتل دارد و چند سال متوالی نمونه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =