کارخانه یخ توسط شهرداری طبس راه اندازی شد

شهردار طبس با اعلام خبر آغاز به کار کارخانه یخ شهرداری گفت: این واحد تولیدی که بیش از ۷ سال به دلیل عدم وجود متولی مناسب و نیز فرسایش تجهیزات به حالت رکود درآمده بود، اخیرا توسط شهرداری طبس بازسازی و از امروز کار خود را آغاز کرد.

طبس نیوز: شهردار طبس با اعلام خبر آغاز به کار کارخانه یخ شهرداری گفت: این واحد تولیدی که بیش از ۷ سال به دلیل عدم وجود متولی مناسب و نیز فرسایش تجهیزات به حالت رکود درآمده بود، اخیرا توسط شهرداری طبس بازسازی و از امروز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، صبح امروز با حضور مهندس اشرفیان کارخانه یخ شهرداری طبس پس از ۷ سال رکود، آغاز به کار کرد.

شهردار طبس با اعلام خبر آغاز به کار کارخانه یخ شهرداری گفت: این واحد تولیدی که بیش از ۷ سال به دلیل عدم وجود متولی مناسب و نیز فرسایش تجهیزات به حالت رکود درآمده بود، اخیرا توسط شهرداری طبس بازسازی و از امروز کار خود را آغاز کرد.

علی اشرفیان تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما در شهرستان کویری طبس، شهرداری با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، عملیات بازسازی و تعمیر تجهیزات تنها کارخانه یخ شهرستان را انجام داد و اینک آماده ارائه خدمت است.

وی افزود: این واحد تولیدی که مجهز به آب شرب از شبکه کوثر شده است، در هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ قالب یخ تولید خواهد کرد که به طور روزانه در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است کارخانه یخ شهرداری طبس در ابتدای بلوار آیت الله واعظ طبسی، ضلع شمالغربی آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، پشت پایانه مسافربری قرار دارد.

تصاویر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 11 =