تصویب ۳ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گردشگری شهرستان طبس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: در سال جاری از محل منابع صندوق توسعه ملی در قالب صنعت گردشگری مجوز ۳ میلیارد تومان تسهیلات برای شهرستان طبس گرفته شده است.

خبر طبس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: در سال جاری از محل منابع صندوق توسعه ملی در قالب صنعت گردشگری مجوز ۳ میلیارد تومان تسهیلات برای شهرستان طبس گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در جلسه مشترک بانک‌ها و دستگاه‌های متولی اشتغال در استان اظهار کرد: در سال جاری از محل منابع صندوق توسعه ملی در قالب صنعت گردشگری مجوز ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای خراسان جنوبی گرفته شده است.

حسن رمضانی افزود: تاکنون از محل این تسهیلات سه میلیارد تومان برای شهرستان طبس و شش میلیارد تومان برای شهرستان بیرجند مصوب شده که تاکنون از طرف بانک عامل این تسهیلات آزاد نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه صنعت گردشگری در مراحل ابتدای سودآوری خود است باید سهم بخش گردشگری از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی دنبال شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در خراسان جنوبی باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد، گفت: در حال حاضر اعتبارت بخش گردشگری خراسان جنوبی پایین است که توسعه بخش گردشگری استان با کمبود اعتبار محقق نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 12 =