تزریق ۴۰ میلیارد ریال دیگر برای بازگشایی محور طبس-بشرویه

نماینده مردم طبس در مجلس با بیان این که بازگشایی محور طبس-بشرویه از آرزوهای مردم منطقه بوده است گفت: این پروژه با تزریق ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه کشور از سمت بشرویه شروع شده که با باز شدن آن یک تحول اساسی به لحاظ ییلاقی بودن منطقه ایجاد خواهد شد.

خبر طبس: نماینده مردم طبس در مجلس با بیان این که بازگشایی محور طبس-بشرویه از آرزوهای مردم منطقه بوده است گفت: این پروژه با تزریق ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه کشور از سمت بشرویه شروع شده که با باز شدن آن یک تحول اساسی به لحاظ ییلاقی بودن منطقه ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، محمدعلی عبداله‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته در جمع نمازگزاران جمعه حاضر شده بود مدتی را به اعلام گزارش کار خود و تعهدات انجام شده پرداخت.

وی با بیان اینکه موارد پیگیری شده حاصل زحمات تمامی مردم، مسئولین و به ویژه امام جمعه محترم است اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده شما بر خود لازم دانستم تا گزارش کاری را که نسبت به آن تعهد داده بودم را خدمت شما ارائه نمایم.

محمدعلی عبداله زاده ابتدا به موضوع وسعت حوزه انتخابی پرداخت و با اشاره به اینکه برای یک نماینده سخت است که بتواند با این حجم کاری در این حوزه وسیع به نحو مطلوب فعالیت کند تصریح نمود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده موضوع اصلاح حوزه‌های انتخابیه کشور چاپ شده که در طی آن ۲۰ نماینده به کل کشور اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به تصویب متن چاپ شده توسط کمیسیون شوراها اظهار داشت: یک نماینده به حوزه انتخابی ما اضافه خواهد شد که حوزه طبس و بشرویه یک نماینده و فردوس و سرایان نیز نماینده‌ای دیگر خواهند داشت.

عبداله‌زاده افزود: با توجه به اینکه این طرح باید در دستور کار علنی مجلس قرار بگیرد و با عنایت به ۲۰۰ امضای جمع شده مقرر شد که این مسئله خارج از نوبت رسیدگی شود تا ان‌شاءالله با اصلاح حوزه انتخابی و اضافه شدن یک نماینده دیگر به استان شاهد خدمات بیشتری در این راستا باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان به موافقت با ایجاد پژوهشگاه ذغالسنگ طبس اشاره و اظهار امیدواری کرد که با ایجاد این مرکز علمی هر کسی از هر نقطه کشور خواهد توانست با مراجعه به این پژوهشگاه به پاسخ سوالات خود پیرامون ذغال و… دست یابد.

محمدعلی عبداله‌زاده با اشاره به اینکه در موضوع آموزش عالی دانشگاه‌های موجود ما در حال ارتقا هستند افزود: دانشگاه‌های پیام نور و آزاد به سمت تحصیلات تکمیلی فوق لیسانس و دکترا پیشروی کرده‌اند که با توجه به شروع کار اولین دانشکده پرستاری و تمام دولتی در رشته‌های پزشکی شاهد موفقیت قابل توجهی هستیم.

وی همچنین با اشاره به تأسیس اولین دانشکده فنی و مهندسی دولتی در طبس و همچنین ایجاد نخستین مدرسه استعدادهای درخشان اظهار امیدواری کرد تا در آینده با حضور ده هزار دانشجو شاهد ارتقای بخش آموزشی شهرستان طبس باشیم.

دکتر عبداله‌زاده همچنین با اشاره به بازگشایی محور طبس بشرویه گفت: این مهم از آمال و آرزوهای مردم بوده که با گذاشته شدن ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه کشور از سمت بشرویه شروع شده که با باز شدن آن یک تحول اساسی به لحاظ ییلاقی بودن منطقه ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در ادامه ضمن بیان این مطلب که خود با همین پرواز bae انگلیسی به طبس آمده اظهار داشت: این هواپیما دارای ۴ موتور جت بوده و ۱۰۰ نفر نیز گنجایش مسافر دارد که به صلاح شهرستان نیست با ۲۰ مسافر رفت و آمد کند.

وی با تاکید بر اینکه دروازه توسعه طبس از راه پرواز است افزود: به این وسیله بسیاری از متخصصان، مهندسین و همچنبن دیگر مسئولین کشوری می‌توانند به طبس ورود کرده و موجبات ارتقای شهرستان را فراهم آورند.

محمدعلی عبداله‌زاده ضمن بیان این مطلب که در بخش خصوصی اقدامات خوبی صورت گرفته به مجتمع چرخه ذغالسنگ اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرک صنعتی کارهایی انجام شده که در آینده می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال شود.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمارستان طبس ظرف دو هفته آینده به مکان جدید منتقل خواهد شد از احتمال حضور وزیر نیز جهت بازدید خبر داد.

وی با بیان اینکه بیمارستان جدید با ابلاغ اعتبار انجام شده از نظر تجهیزات، بیمارستان مجهزی خواهد شد تصریح نمود: قدم دوم تامین متخصص برای بیمارستان است که ان‌شاءالله با توجه به موقعیت طبس در استان شاهد ورود متخصصین خوب خواهیم بود.

اشاره به بحث ۲ درصد معادن ذغالسنگ، افت منابع آبی منطقه، ایجاد بندر خشک و همچنین استحصال آب از فاضلاب طبس از دیگر مواردی بود که دکتر عبداله‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی به هر یک از آنان اشاره و پیرامون هر کدام به ارائه توضیحاتی پرداخت.

7 دیدگاه دربارهٔ «تزریق ۴۰ میلیارد ریال دیگر برای بازگشایی محور طبس-بشرویه;

  1. جناب هاشم شما درست میگویید ممکن است کمی در ابتدا لطمات اقتصادی به این دو منطقه بخورد ولی اگر شما انصاف را رعایت کنید ایا درست است بخاطر دیهوک و عشق اباد سالانه هزاران خودرو حدود ۷۰ کیلومتر راه اضافه بروند؟ ایا این کار بنفع اقتصاد کشور نیست؟ واقعا اگر شما برای رفتن به مشهد مجبور به غبور از راه فعلی بدید باز هم این حرف را میزدید ؟ انصاف وحقیقت را مد نظر داشته باشید اگر صحبت من نادرست است یکی مرا قانع کند

  2. من بر بازوان پر توان نماینده پرتلاش بوسه میزنم
    الحق و الانصاف نشان دادید لیاقت این پست بسیار حساس مدیریتی را دارید
    هیچوقت هم ایشان در کارشان من من نکردند چیزی که گاهی اوقات در بعضیها دیده می شود
    به این شاه جمله توجه کنید:
    وی با بیان اینکه موارد پیگیری شده حاصل زحمات تمامی (((مردم)))، (((مسئولین))) و به ویژه (((امام جمعه محترم))) است اظهار داشت-
    از همینجا می شود فهمید که ایشان همیشه خداوند و مردم را در نظر دارد
    درود بر این بصیت احسنت به این دانایی

    1. این جاده ضرری برای دیهوک ندارد چون مسیر ترانزیت کالا از بندر به سمت مشهد است و الحمدلله دیهوک در مسیر ترانزیت است

  3. پیشرفت طبس با تعامل و همفکری و سعه صدر که الحمدلله با مدیریت امام جمعه محبوب و همراهی نماینده سخت کوش و پیگیر تحول بنیادی در طبس ایجاد شده
    از شهردار محترم هم به خاطر زیبا سازی شهر طبس تشکر می گردد

  4. همکاری صمیمانه امام جمعه محترم ، فرماندار فهیم ، نماینده پرتلاش و مسئولان استانی خراسان جنوبی عزیز ، دروازه های طبس را خواهد گشود. ان شاء ا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =