امداد رسانی به ۲۵۳ حادثه دیده توسط هلال احمر طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از امدادرسانی به ۲۵۳ حادثه دیده در سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حسینعلی فخاری با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال احمر طبس درسه ماهه اول امسال ۶۸حادثه طبیعی و غیرطبیعی را پوشش امدادی داده‌اند، گفت: از این تعداد ۴۳ مورد حوادث جاده‌ای، ۷ مورد سیل و آبگرفتگی و ۲ مورد کوهستان و ۲ مورد حادثه شهری، ۱ مورد ریلی ،۱۲ مورد خدمات حضوری بوده است که حوادث جاده ای با ۴۳ فقره بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: امید آفرینان هلال احمر این شهرستان که در پایگاه امداد جاده‌ای همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران بودند، در این مدت توانستند به وضعیت ۱۰۹ مصدوم رسیدگی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال۱۳۵ مصدوم توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده است، افزود: از این تعداد ۳۸ نفر در حوادث جاده ای،۳۱ نفر در خدمات حضوری ۶۴ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی و ۲ نفر در حوادث شهری از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

حسینعلی فخاری با بیان اینکه از این تعداد مصدوم، ۲۷ نفر برای درمان بیشتر به مراکزدرمانی و بیمارستانی منتقل شدند، گفت: ۲۱ نفر که دارای جراحات سطحی بودند سرپایی درمان و ۴۲ نفر اسکان داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان طبس افزود: : تعداد خودروهای عملیاتی بکارگیری شده در سه ماهه نخست امسال، ۴۵ دستگاه روز آمبولانس، ۱۳ دستگاه روز خودروی نجات تیپ ۱و۲، پنج دستگاه روز خودروی کمک دار سبک می‌باشد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های امدادی بشر دوستانه هلال‌احمر در این مدت از سوی۲۰۲ نفر پرسنل،پرستار و نجاتگر عضو داوطلب این مجموعه صورت گرفته است که در قالب ۶۹ تیم عملیاتی ساماندهی شده و به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =